Hop til indhold

ADVARSEL! ESBJERG lige nu!

Featured Replies

Skrevet

I Esbjerg er der i disse dage 5 - 6 GP’ ere som man skal være ekstra opmærksomme på. De bruger falske billeder. Det er : Denise, Alice( Natalia Amy), Biby, Clara23, Emy23. Jeg har selv besøgt clara23 og emy23 og fået syn for sagen .

Skrevet
cassanova skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har selv besøgt clara23 og emy23 og fået syn for sagen .

Hvordan var oplevelsen så?

Redigeret af Ishoej

Skrevet
  • Author
Ishoej skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gik igen uden at have været indenfor. Det kan da godt være at det er udmærket sex de tilbyder, det ved jeg ikke, men det er bondefangeri at lokke kunder til med falske billeder. Det eneste de tager ved lære af er når det går ud over forretningen. 

Skrevet
cassanova skrev, den 5.10.2020 at 21:22:

Jeg gik igen uden at have været indenfor. Det kan da godt være at det er udmærket sex de tilbyder, det ved jeg ikke, men det er bondefangeri at lokke kunder til med falske billeder. Det eneste de tager ved lære af er når det går ud over forretningen. 

Har du så anmeldt alle deres billeder inde på annoncelight, så de ikke bare fortsætter med deres bondefangeri ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.