Hop til indhold
Guest Fidotheoneandonly

Suphaphorn anno 2020

Recommended Posts

Guest Fidotheoneandonly

Hvad er status på Blegdamsvej? Stadigvæk høj kvalitet, når det gælder grøn massage?? Jeg har ikke været der i nogle år, men overvejer kraftigt et comeback :)

www.suphaphorn-wellness.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
klodshans1972 skrev, for 9 minutter siden:

Hvad er grøn massage?

Det er uden massage af dilleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Lynet2019 skrev, for 8 timer siden:

Højt niveau på alle pladser 

Tak, Lyn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gået der ugentligt de sidste to måneder med en ryg der driller. Jeg har kun erfaring med Joy, men hun er super god. Det er super massage og jeg nyder, at der  er 100 pct fokus på massagen. Det har klart hjulpet (selvom rygøvelser nok hjælper mere).Jeg sætter stor pris på, at det er helt grønt, det bliver en bedre snak og man møder kvindelige kunder, der får ordnet negle og andre sjove ting. De er klart i toppen af thai massagen i Kbh (sammen med 3-4 andre vel). Min varmeste anbefaling.

Jmk

Redigeret af Jmk
fjernet IKKE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Fidotheoneandonly skrev, for 2 timer siden:

Tak, Lyn :)

Tror sgu ikke du skal lægge alverden i det svar. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Fun_for_me skrev, for 5 timer siden:

Tror sgu ikke du skal lægge alverden i det svar. ;)

? Tror du fortolket mit svar i en retning. Jeg mener alle ansatte er gode 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Jmk skrev, for 5 timer siden:

Jeg har gået der ugentligt de sidste to måneder med en ryg der driller. Jeg har kun erfaring med Joy, men hun er super god. Det er super massage og jeg nyder, at der  er 100 pct fokus på massagen. Det har klart hjulpet (selvom rygøvelser nok hjælper mere).Jeg sætter stor pris på, at det er helt grønt, det bliver en bedre snak og man møder kvindelige kunder, der får ordnet negle og andre sjove ting. De er klart i toppen af thai massagen i Kbh (sammen med 3-4 andre vel). Min varmeste anbefaling.

Jmk

Enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Lynet2019 skrev, 1 time siden:

? Tror du fortolket mit svar i en retning. Jeg mener alle ansatte er gode 

Ok, det er bare ikke nemt at gætte sig til. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola

Suphaphorn er et af mine absolutte favoritsteder og jeg er kommet der fast i nogle år, selvom jeg har et godt stykke vej til klinikken.

Joy giver en meget hård thaimassage, det er godt når der er problemer med ryggen, så sætter jeg pris på hun er ret sjov.

Ann er dog min favorit, hun giver rigtig god massage, i mine øjne ret smuk og rigtig sød at snakke med.

Aey giver ligeledes meget god massage, hun snakker ikke så meget som Joy og Ann.

Det er lidt svær med parkering på Østerbro, men det lykkedes altid til sidst.

 

 

Redigeret af Coppola
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly

Jeg er vist ikke rigtigt typen, der rider samme dag, som jeg sadler, så derfor var det først her for nylig, at jeg endelig kom forbi Suphaphorn igen :)

Da jeg ringede på den låste hoveddør på Blegdamsvej, var jeg meget spændt på modtagelsen, og det var præcis, som det skulle være :) Kvinden, der åbnede, vidste udmærket godt, at Fido havde bestilt tid, og var smilende og imødekommende lige fra starten :)

Massagen, som hun efterfølgende gav, var i den absolut høje ende af skalaen, og utroligt hyggelig :) 

Alt i alt dejlig oplevelse, med tilbud om at låne toilettet før massagen og brusebad efter. Samt slik og kildevand på vej ud af døren….:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
Klipklap skrev, for 47 minutter siden:

Hvem fik du massage af ? 

Det er helt klart min følelse, at uanset hvem man møder hos Suphaphorn, så får man en god oplevelse :) Så jeg tror, jeg holder hendes navn for mig selv. Men Klipklap, tag chancen og smut forbi :D

Redigeret af Fidotheoneandonly
Jeg kom til at skrive Klip Klap

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...