Hop til indhold

Anna modenq

Featured Replies

Skrevet

Nogle der ved om Anna stadig er aktiv? Ka ik finde et link til hende, men hun havde kæmpe bryster 

håber i ka hjælpe 

Skrevet

Ja hun var mega lækker, og virkelig en sød pige, og er det er hun nok endnu, hvis det er den samme vi tænker på. Sidst jeg så hende var i Hvidovre på en industri adresse. Mener jeg hed noget med, "modne Anna 40+" jeg ville være på, hvis du tilbød sig igen:razz:

Skrevet
Minnesotan skrev, for 2 timer siden:

Nogle der ved om Anna stadig er aktiv? Ka ik finde et link til hende, men hun havde kæmpe bryster 

håber i ka hjælpe 

Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce.

Og enig, hun er top lækker og rigtig sød.

Hun var i Kbh. i juli måned.

Skrevet
Lasselas skrev, 1 time siden:

Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce.

Og enig, hun er top lækker og rigtig sød.

Hun var i Kbh. i juli måned.

Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd :P

Skrevet
BlindBoy skrev, 1 time siden:

Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd :P

Okay, hun lyder nu også spændende. Håber der dukker et link op til hende

Skrevet
Minnesotan skrev, 1 time siden:

Tak

Ved du om hun stadig er aktiv. Annoncen er jo nogle år gammel.

Og har du besøgt hende?

Skrevet
  • Author

Nej det er mig der startet tråden - og havde en aftale med hende for et par år siden, men hun aflyste :)

Skrevet

Reagerer hun på telefonisk kontakt?

Skrevet
BlindBoy skrev, for 7 timer siden:

Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig.

Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. :(

Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 

/MF

Skrevet
Medicalfetish skrev, for 8 timer siden:

Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig.

Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. :(

Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 

/MF

Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. 

Skrevet
ekek skrev, for 8 timer siden:

Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. 

Heh det fik mig til at tænke tilbage -  jeg har prøvet en trekant  med Sussi/Dolly og Anna....

/MF

Skrevet

Jeg har også haft fornøjelsen af at møde Anna.

Så jeg håber at hun bliver aktiv igen, for de bryster var noget for sig.

Skrevet
Medicalfetish skrev, for 7 timer siden:

Heh det fik mig til at tænke tilbage -  jeg har prøvet en trekant  med Sussi/Dolly og Anna....

/MF

det lyder for vildt - de har de lækreste kasser hver især. Desværre har jeg ikke set nogen af dem aktive i lang tid - men håbet er lysegrønt

yumyum

Skrevet
  • Author

Da jeg skulle ha besøgt Anna og hun aflyste, sendte hun mig hen til Sussi/dolly og fik mit første “forhold” til en GP :) good times with sussi :)

• 5 years later...
Skrevet

Hendes hængepartier var K skåle og lille røv, mega store skamlæber og altid våd. Hun sutter som en drøm. Hun er stoppet i branchen, men hvis hun vender tilbage så jeg klar til hende. Flækker hendes røv

Skrevet
CasperD skrev, for 14 minutter siden:

Hun er stoppet i branchen

Af ren nysgerrighed, hvad er formålet med at kommentere i denne 5 år gamle tråd, om en GP som er stoppet for 10 år siden?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.