Minnesotan 19 Skrevet 5. Oktober, 2020 Nogle der ved om Anna stadig er aktiv? Ka ik finde et link til hende, men hun havde kæmpe bryster håber i ka hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
soev 2 Skrevet 5. Oktober, 2020 Ja hun var mega lækker, og virkelig en sød pige, og er det er hun nok endnu, hvis det er den samme vi tænker på. Sidst jeg så hende var i Hvidovre på en industri adresse. Mener jeg hed noget med, "modne Anna 40+" jeg ville være på, hvis du tilbød sig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 5. Oktober, 2020 Minnesotan skrev, for 2 timer siden: Nogle der ved om Anna stadig er aktiv? Ka ik finde et link til hende, men hun havde kæmpe bryster håber i ka hjælpe Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce. Og enig, hun er top lækker og rigtig sød. Hun var i Kbh. i juli måned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 5. Oktober, 2020 Lasselas skrev, 1 time siden: Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce. Og enig, hun er top lækker og rigtig sød. Hun var i Kbh. i juli måned. Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 5. Oktober, 2020 BlindBoy skrev, 1 time siden: Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd Okay, hun lyder nu også spændende. Håber der dukker et link op til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Minnesotan 19 Skrevet 5. Oktober, 2020 Lasselas skrev, for 12 minutter siden: Okay, hun lyder nu også spændende. Håber der dukker et link op til hende Det er hende her https://annoncelight.dk/showad/217145 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 5. Oktober, 2020 Minnesotan skrev, 1 time siden: Det er hende her https://annoncelight.dk/showad/217145 Tak Ved du om hun stadig er aktiv. Annoncen er jo nogle år gammel. Og har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Minnesotan 19 Skrevet 5. Oktober, 2020 Nej det er mig der startet tråden - og havde en aftale med hende for et par år siden, men hun aflyste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 5. Oktober, 2020 Reagerer hun på telefonisk kontakt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 5. Oktober, 2020 BlindBoy skrev, for 7 timer siden: Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig. Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 /MF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 232 Skrevet 6. Oktober, 2020 Medicalfetish skrev, for 8 timer siden: Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig. Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 /MF Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medicalfetish 119 Skrevet 6. Oktober, 2020 ekek skrev, for 8 timer siden: Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. Heh det fik mig til at tænke tilbage - jeg har prøvet en trekant med Sussi/Dolly og Anna.... /MF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg har også haft fornøjelsen af at møde Anna. Så jeg håber at hun bliver aktiv igen, for de bryster var noget for sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yumyum 14 Skrevet 6. Oktober, 2020 Medicalfetish skrev, for 7 timer siden: Heh det fik mig til at tænke tilbage - jeg har prøvet en trekant med Sussi/Dolly og Anna.... /MF det lyder for vildt - de har de lækreste kasser hver især. Desværre har jeg ikke set nogen af dem aktive i lang tid - men håbet er lysegrønt yumyum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Minnesotan 19 Skrevet 7. Oktober, 2020 Da jeg skulle ha besøgt Anna og hun aflyste, sendte hun mig hen til Sussi/dolly og fik mit første “forhold” til en GP good times with sussi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg