Hop til indhold

Recommended Posts

Ja hun var mega lækker, og virkelig en sød pige, og er det er hun nok endnu, hvis det er den samme vi tænker på. Sidst jeg så hende var i Hvidovre på en industri adresse. Mener jeg hed noget med, "modne Anna 40+" jeg ville være på, hvis du tilbød sig igen:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Minnesotan skrev, for 2 timer siden:

Nogle der ved om Anna stadig er aktiv? Ka ik finde et link til hende, men hun havde kæmpe bryster 

håber i ka hjælpe 

Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce.

Og enig, hun er top lækker og rigtig sød.

Hun var i Kbh. i juli måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, 1 time siden:

Hvis du skriver "smukke danske Anna annomcelight" og søger på det, så kommer hendes annonce.

Og enig, hun er top lækker og rigtig sød.

Hun var i Kbh. i juli måned.

Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
BlindBoy skrev, 1 time siden:

Det er ikke den Anna der bliver spurgt ind til. Anna der holdt til i Hvidovre havde meget større bryster. Hun var super sød og blev mega våd :P

Okay, hun lyder nu også spændende. Håber der dukker et link op til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 7 timer siden:

Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig.

Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. :(

Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 

/MF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 8 timer siden:

Ja, en G skål ville sprænge i luften, med de fantastiske madkasser... Savner det øko blow hvor hun gav spansk samtidig.

Desværre har vi ikke set noget til hende i lange tider. :(

Hendes annonce har ikke været opdateret siden: 30/10 2016 

/MF

Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 8 timer siden:

Linket er til en annonce fra 2016, men det er nu ikke helt så længe siden hun har været aktiv. I 2018 var hun sommetider i Ahornsgade og arbejdede også lidt sammen med Rebecca (der nu er i Ahornsgade). Desværre fik jeg aldrig besøgt Anna. En trekant med hende og Rebecca må ellers være noget af det fedeste. 

Heh det fik mig til at tænke tilbage -  jeg har prøvet en trekant  med Sussi/Dolly og Anna....

/MF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runner

Jeg har også haft fornøjelsen af at møde Anna.

Så jeg håber at hun bliver aktiv igen, for de bryster var noget for sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 7 timer siden:

Heh det fik mig til at tænke tilbage -  jeg har prøvet en trekant  med Sussi/Dolly og Anna....

/MF

det lyder for vildt - de har de lækreste kasser hver især. Desværre har jeg ikke set nogen af dem aktive i lang tid - men håbet er lysegrønt

yumyum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...