Hop til indhold
Jernsvinet

Viborg Hovedvej 122

Recommended Posts

7160 Tørring, tlf. 4020 4908, døgnåbent

Er kørt forbi stedet som ligger lige ud til landevejen mange gange, da jeg tidligere ikke har været alt for begejstret for disse Thaiklinikker med blinkende lygter og døgnåbent, men som en afslutning på min sextour til Hamburg skulle det efter en pludselig indskydelse alligevel prøves:

Thaipigen på ca. 40 år, havde et nogenlunde kønt, men lidt kedeligt ansigt og så var hun lidt buttet a la Michelin. På Menuen kunne jeg se jeg kunne få en spiller til kr. 500,-, men hun blev ved med presse på med at tilbyde 2 piger, men den anden pige var et stort fedt læs, som jeg absolut ikke havde lyst til, skulle rode med mine boller. Alligevel blev hun ved at at snakke om 2 piger - kun 300,- mere. Hendes danske var ret ringe og hendes engelske endnu værre. Tilsidst kunne hun nu nok se at jeg ikke var særlig interesseret i en ekstra pige og sagde så, hun bare lave sjov :roll:

Der var ingen varme i værelset, som til en afveksling ellers var dejlig lyst - jeg skruede selv lidt op for radiatoren, men så kom hun selv med et varmeapparat af en slags.

Hendes Handjob var ikke særlig inspirerende med kold olie, men jeg fik hende da efterhånden med lidt instruktion til at koncentrere sig mere om pikhovedet og til at give en rimelig spiller og lege lidt med bollerne. Massage derudover fik jeg overhovedet ikke. Hun kunne åbenbart ligesom de fleste Thaipiger godt lide min store danske pik, for da jeg skulle til at gå tilbød hun: "Next time - ingse penge", og gjorde samleje bevægelser.

På vejen ud fik jeg lige stukket skraldeposen i hånden for at smide den i skraldespanden :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

En skam for dig med den dårlige oplevelse. :?

Jeg har ellers overvejende gode erfaringer med denne pige - både med hensyn til servicemindedhed og betjeningen som sådan. :D

Men har også gået derfra et par gange uden at købe noget fordi hun var for ukoncentreret og fjollet :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En skam for dig med den dårlige oplevelse. :?

Jeg har ellers overvejende gode erfaringer med denne pige - både med hensyn til servicemindedhed og betjeningen som sådan. :D

Men har også gået derfra et par gange uden at købe noget fordi hun var for ukoncentreret og fjollet :roll:

Hun var som sådan sød nok og jeg har da overvejet at tage imod hendes tilbud - om ikke andet så for at prøve af om hun står ved det - men har du fået lignende tilbud? Eller er det bare et nyt trick?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På vejen ud fik jeg lige stukket skraldeposen i hånden for at smide den i skraldespanden :mrgreen:

Det er det man kalder en ægte wife experience. Skulle du betale ekstra for det? :lol:

Hun var som sådan sød nok og jeg har da overvejet at tage imod hendes tilbud - om ikke andet så for at prøve af om hun står ved det - men har du fået lignende tilbud? Eller er det bare et nyt trick?

Har hun tilbudt at gøre det helt gratis, eller mener hun uden at betale ekstra end de 500?

Der kan jo ikke ske noget ved at prøve og se om hun holder tilbuddet. Gør hun ikke kan du jo bare gå igen og hvis du har svært ved det når du er der kan du jo bare lade være med at tage flere penge med end du på forhånd har tænkt dig at bruge. Så risikerer du ikke at tænke med det forkerte hoved i situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i nærheden i anden anledning og ville se om hun ville stå ved sit tilbud, men jeg tror ikke engang hun kunne huske mig - hun ville ihvertfald gerne have penge og da jeg prøvede at holde hende op på hendes tilbud, lukkede konen døren op og bad mig gå igen. Hvilket jeg så valgte at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi 2-3 gange...

Første gang fik jeg også stukket et menukort i hovedet, men bad om lidt blandet for en tusse.

Jeg blev ført ovenpå til et rum, som var ok, men hun valgte at sætte lidt ekstra varme på, fordi hun var bange for at jeg syntes det var for koldt :D

Jeg fik lov til at vente på sengen, ikke en briks - mens hun gjorde sig klar.

Og ja, hun talte meget den første gang, men det blev til en behagelig massage, hvor hun var nøgen. Derefter gik hun til en særdeles rar superfransk og afsluttede med at ride mig (selvfølgeligt med gummi!).

Hun havde ikke travlt og stressede ikke, men var faktisk meget venlig, så det blev til tæt på en time - jeg skulle selv videre, så jeg prøvede ikke at trække den :D

2. og 3. gang var temmelig meget det samme, dog sidste gang følte hun jeg var lidt træt, så hun hyggede mere om mig, og var forsigtig jeg ikke kom under det 'franske'. Hun talte endda mindre sidst, måske fordi hun er mere tryg, når man er genganger?

Jeg kan sagtens finde på at komme tilbage, hvis jeg er på de kanter..

PS! Jeg har ikke fået skraldeposer i hånden på vej ud, men det kan være det kommer :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...