Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvor cherry i Bagsværd er blevet af? Eller hvem der er på addressen nu?

Skrevet
Luuluu skrev, for 10 timer siden:

Nogen der ved hvor cherry i Bagsværd er blevet af? Eller hvem der er på addressen nu?

Som jeg skrev andetsteds, er ejeren blevet lidt sær. Der er flere af hendes "piger",der er smuttet...

Ejeren ringede også til mig og beskyldte mig for alverdens ting, så tag dette som et partsindlæg...

Skrevet

Hvordan får du aftale i hus hvis ejer er crazy ???? 

Skrevet

Ringer på hendes nummer som jeg har i mobilen, og da jeg fortalte telefonpasseren/chefen hvem jeg var, var der ingen problemer. Har besøgt Cherry mange gange. Men rigtig nogle gange når jeg ringer, ved hun ikke lige om Cherry arbejder i dag og skal spørge hende først så ja det er blevet mere mystisk. Spurgte Cherry indtil det, men hun vidste eller ville ikke rigtig sige noget. Før har Cherry annonce været væk, og når jeg Spør Cherry, ved hun ikke hvorfor. 

Bare bliv ved med og ringe ;)

Skrevet

Haha. Crazy sted.  Men flot pige 

Skrevet

Det er nok nemmere, at få en aftale i hus med Dronningen, end at booke tid hos Cherry :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.