Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Det er til at brække sig over.

Recommended Posts

Guest Hardrock_west

Jeg er ved at være så træt at brugerne på det forum.     

*  Alle nye profiler bliver anklaget for at være falske.

* Der næsten altid en eller flere der skal stille dumme spørgsmål på anmeldelser.    

* Hvis en anmeldelse kommer op på pigens profil for hurtigt, er der altid noget der råber snyd.

 

Prøv nu lige og få jer et liv.  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Tenderness62 skrev, for 26 minutter siden:

Var BJ uden? ;) Var indgangen diskret? ;) Var brysterne naturlige? ;) 

Du har helt ret, godt brølt @Hardrock_west :)

 

Jeg er enig med det TS skriver, dog er jeg lidt i tvivl om hvad formålet med denne tråd er, men kan ikke se hvorfor det du nævner er dumme spørgsmål?
Det er da ganske reelt og nemmere at tage en dialog herinde end at spamme en stakkels GP med spørgsmål som en anmelder nemt ville kunne svarer på...

Det er kun når det er spørgsmål omkring ting der er nævnt i annoncerne eller spørgsmål som hvad adressen er eller andre ting som kun GP'en bør oplyse, at jeg synes det er dumt. 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 3 minutter siden:

 men kan ikke se hvorfor det du nævner er dumme spørgsmål? 

Spørgsmålene i sig selv er nok ikke dumme, men jeg har bare bemærket, at det er de samme profiler, der stiller de samme spørgsmål og som i øvrigt aldrig selv laver en anmeldelse. Min fornemmelse er, at det er de samme personer. som finder tilfredsstillelse ved at misbruge GP’ernes tid med mange spørgsmål uden nogensinde at have tænkt sig, at dukke op til en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 31 minutter siden:

Jeg er ved at være så træt at brugerne på det forum.     

*  Alle nye profiler bliver anklaget for at være falske.

* Der næsten altid en eller flere der skal stille dumme spørgsmål på anmeldelser.    

* Hvis en anmeldelse kommer op på pigens profil for hurtigt, er der altid noget der råber snyd.

 

Prøv nu lige og få jer et liv.  :rolleyes:

Det er formålet med EG at stille alverdens spørgsmål til en anmeldelse, ingen af os gider kaste 1000 kr efter en dårlig oplevelse. Hvis du ikke kan lide spørgsmålene så kan du blot undlade at læse dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Tenderness62 skrev, for 7 minutter siden:

Spørgsmålene i sig selv er nok ikke dumme, men jeg har bare bemærket, at det er de samme profiler, der stiller de samme spørgsmål og som i øvrigt aldrig selv laver en anmeldelse. Min fornemmelse er, at det er de samme personer. som finder tilfredsstillelse ved at misbruge GP’ernes tid med mange spørgsmål uden nogensinde at have tænkt sig, at dukke op til en aftale.

Jeg er selv ret selektiv og stiller ret mange spørgsmål, men jeg holder dem så vidt muligt herinde, så andre ikke behøver at stille de samme spørgsmål. Jeg bidrager dog til forummet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er selv ret selektiv og stiller ret mange spørgsmål, men jeg holder dem så vidt muligt herinde, så andre ikke behøver at stille de samme spørgsmål. Jeg bidrager dog til forummet :) 

I know

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 28 minutter siden:

Det er formålet med EG at stille alverdens spørgsmål til en anmeldelse, ingen af os gider kaste 1000 kr efter en dårlig oplevelse. Hvis du ikke kan lide spørgsmålene så kan du blot undlade at læse dem. 

@Jimbo mon ikke du lidt misforstår TR lidt?

Ud over måske lidt punkt 3 med de dumme spørgsmål, så er det da sandt at rigtig mange nye profiler bliver overfaldet så snart de kommer ud af busken og endelig laver en anmeldelse.
Og sidste punkt om at hvis der kommer et link op hos en GP så er anmeldelsen også straks i fokus og bliver antastet som falsk.

Men jo du har da ret i at forum er til for at hjælpe andre med at finde gode GP og sno os uden om de dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt vil være et ca. 50% af de anmeldelser, der hentydes til, ER falske. Lavet af førstegangsprofiler som regel lige når GPen er landet i byen, deres rosende måde og ingen fejl beskrivelse stinker langt væk af manipulation og bestilt arbejde.

Så er der de 50% "ægte" førstegangsbrugere, som bare synes de vil melde sig ind i klubben herinde. Det er selvfølgelig synd for dem, hvis de bliver mistænkeliggjort, men sådan er livet. Det bliver bedre og bedre jo flere anmeldelser de laver og deltager herinde og problemet forsvinder af sig selv.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Hardrock_west skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ved at være så træt at brugerne på det forum.     

*  Alle nye profiler bliver anklaget for at være falske.

* Der næsten altid en eller flere der skal stille dumme spørgsmål på anmeldelser.    

* Hvis en anmeldelse kommer op på pigens profil for hurtigt, er der altid noget der råber snyd.

 

Prøv nu lige og få jer et liv.  :rolleyes:

Du får det til at lyde som om, at der er nogen herinde der bare lever og ånder for at være kritiske.

Vi SKAL være kritiske, men vi skal også være parate til at komme med alt det positive.

Igennem årene lærer man at detekte en falsk anmeldelse som måske i virkeligheden bare er en gratis reklame, og det er jo ikke fair over for alle de piger der rent faktisk betaler for deres annoncer.

Desuden som der også var en der skrev her i tråden. Den dag hvor de falske anmeldelser/annoncer forsvinder så forsvinder problemet også. Det forsvinder dog nok aldrig, men forhåbentlig lærer man på et tidspunkt at det ikke kan betale sig, og derved begrænses problemet forhåbentlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Ubeskriveligt skrev, 1 time siden:

Mit gæt vil være et ca. 50% af de anmeldelser, der hentydes til, ER falske. Lavet af førstegangsprofiler som regel lige når GPen er landet i byen, deres rosende måde og ingen fejl beskrivelse stinker langt væk af manipulation og bestilt arbejde.

Så er der de 50% "ægte" førstegangsbrugere, som bare synes de vil melde sig ind i klubben herinde. Det er selvfølgelig synd for dem, hvis de bliver mistænkeliggjort, men sådan er livet. Det bliver bedre og bedre jo flere anmeldelser de laver og deltager herinde og problemet forsvinder af sig selv.

Måske forummet bare skal sætte et baner henover anmeldelser lavet af nye brugere (der har under X antal inlæg og svar), ligesom AL har med annoncer der er blevet meldt.

image.png.c749e507bd0be86010c6de4c23269073.png

 

Så skal folk ikke kloge sig på om anmeldelser er ægte eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 2 timer siden:

Du får det til at lyde som om, at der er nogen herinde der bare lever og ånder for at være kritiske.

Vi SKAL være kritiske, men vi skal også være parate til at komme med alt det positive.

Igennem årene lærer man at detekte en falsk anmeldelse som måske i virkeligheden bare er en gratis reklame, og det er jo ikke fair over for alle de piger der rent faktisk betaler for deres annoncer.

Desuden som der også var en der skrev her i tråden. Den dag hvor de falske anmeldelser/annoncer forsvinder så forsvinder problemet også. Det forsvinder dog nok aldrig, men forhåbentlig lærer man på et tidspunkt at det ikke kan betale sig, og derved begrænses problemet forhåbentlig

Der findes jo tjenester der lever af at lave rosende anmeldelser på yelp, amazon, trustpilot, google og mange andre steder. Så de falske anmeldelser forsvinder aldrig da der altid er nogen der hopper på dem.
 

Citat

*  Alle nye profiler bliver anklaget for at være falske.

* Hvis en anmeldelse kommer op på pigens profil for hurtigt, er der altid noget der råber snyd.

 

pkt 1. - Nej, det er  temmlig sjældent. Folk får hug for unuancerede anmeldelser hvor alt er enten rosenrødt eller det modsatte, og hvor basale oplysninger mangler.

pkt 2. - Selvfølgelig er det snyd når annoncen er rettet få minutter efter anmeldelsen er postet. Det er set nogle gange.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det tænkes at det polske syndikat har ansat en flok til at kaste falske anmeldelser rundt, egentligt ganske nemme at gennemskue, Ny bruger, Alt positivt, Det seksuelle holder jeg for mig selv, kort efter en takke tale fra GP'en med røde kys

Husk på at syndikates piger betaler for mange annoncer på annoncelight.dk og eroguide.dk ejer og tjener også på det domæne

 

Hvornår vågner i op ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 4.10.2020 at 23:49:

Jeg er træt af nye brugere 

Send dem hjem til hvor de kommer fra! ;)

pacer skrev, den 4.10.2020 at 23:49:

falske anmeldelser

Det forstår jeg, men det er vil ikke sådan, at nye brugere notorisk skriver falske anmeldelser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FætterGuf skrev, den 4.10.2020 at 19:48:

Kunne det tænkes at det polske syndikat har ansat en flok til at kaste falske anmeldelser rundt, egentligt ganske nemme at gennemskue, Ny bruger, Alt positivt, Det seksuelle holder jeg for mig selv, kort efter en takke tale fra GP'en med røde kys

Husk på at syndikates piger betaler for mange annoncer på annoncelight.dk og eroguide.dk ejer og tjener også på det domæne

Hvornår vågner i op ?

Kan godt lide at du er vågen og "din mistanke" er en reel bekymring. Det er dog kontraproduktivt for hjemmesiderne med for meget fusk da mulige kunder ikke reagerer på annoncer pga fusk og dermed så annoncerer pimps/alfonser/piger ikke.

Jeg lavede for 5-6 år siden noget programmering for en konkurrerende annonceside der eksisterede dengang og havde mulighed for at kigge på deres analytics data. En anmeldelse på eroguide med link til annoncen gav typisk 20-25 ekstra besøgende over 2-4 dage. Det var så lidt så energien brugt på en falsk anmeldelse slet ikke ville betale sig tror jeg.

Måske er EG bedre til at slette fusker anmeldelser da jeg  ikke synes jeg støder på så mange som før i tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...