Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Hej forum jeg er selv 100 % dansk, Men undre mig over at mange GP kun vil have danske, skandinaviske kunder. Er andra nationaliteter ikke søde med pigerne... penge er vel penge, uanset hvem de kommer fra... ser gerne kommentare fra GP. Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, Lige nu: Hej forum jeg er selv 100 % dansk, Men undre mig over at mange GP kun vil have danske, skandinaviske kunder. Er andra nationaliteter ikke søde med pigerne... penge er vel penge, uanset hvem de kommer fra... ser gerne kommentare fra GP. Det er et emne, der har været oppe flere gange. Nogle taler om opførsel, nogle taler om risiko for genkendelse, men der er vist ikke nogen helt entydig begrundelse. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 4. Oktober, 2020 Der er jo nok en grund til, at pigerne ikke gider mænd, fra en anden kultur. I sidste ende nok deres måde, at behandle kvinder på. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Pite skrev, for 1 minut siden: Der er jo nok en grund til, at pigerne ikke gider mænd, fra en anden kultur. I sidste ende nok deres måde, at behandle kvinder på. Mener du at andre kulture behandler GP på en upassende måde.... jeg spørger fordi jeg ikke ved noget om emnet 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, Lige nu: Mener du at andre kulture behandler GP på en upassende måde.... jeg spørger fordi jeg ikke ved noget om emnet Syntes du skulle søge dine oplysninger andre steder en her på siden, når du er så uvidende 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 warmgun skrev, for 3 minutter siden: Det er et emne, der har været oppe flere gange. Nogle taler om opførsel, nogle taler om risiko for genkendelse, men der er vist ikke nogen helt entydig begrundelse. Hvis en polsk dame kommer til Danmark, hvor stor er chancen for at hendes bekendte kommer på besøg..... Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Pite skrev, Lige nu: Syntes du skulle søge dine oplysninger andre steder en her på siden, når du er så uvidende Du burde måske vaske din mund med sæbe... det er dog den dummeste kommentar jeg længe har set. hvis man ikke kan spørge i dette forum, hvor skal man så spørge. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 4. Oktober, 2020 Hvis du bruger søgefunktionen her på siden kommer der et væld af tråde frem, hvor emnet er diskuteret på kryds og på tværs 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Liv skrev, for 8 minutter siden: Hvis du bruger søgefunktionen her på siden kommer der et væld af tråde frem, hvor emnet er diskuteret på kryds og på tværs Hej Liv det havde jeg ikke lige tænkt på, da jeg troede det var et emne der ikke havde været diskuteret før. Men søger da lige... men nye kommentare er velkomne. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Cogb skrev, for 28 minutter siden: Mener du at andre kulture behandler GP på en upassende måde.... jeg spørger fordi jeg ikke ved noget om emnet Jeg tror du spiller dum fordi du gerne vil læse nogle kommentarer der kan bekræfte dine beskidte fordomme. Hvorfor spørger du ikke bare dem der skriver det? Vi andre ved jo ikke hvorfor? Hvad er det du gerne vil høre? Redigeret 4. Oktober, 2020 af kunforsjov76 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 kunforsjov76 skrev, for 9 minutter siden: Jeg tror du spiller dum fordi du gerne vil læse nogle kommentarer der kan bekræfte dine beskidte fordomme. Hvorfor spørger du ikke bare dem der skriver det? Vi andre ved jo ikke hvorfor? Hvad er det du gerne vil høre? Jeg tror virkelig du har misforstået mit indlæg. jeg spørger fordi jeg ikke forstår hvorfor GP i Danmark primært ønske danske eller skandinaviske kunder. en tissemand er vel en tissemand, og Kongens mønt er vel godkendt. det jeg gerne ville frem til er, om at andre kulture behandler GP i Danmark dårligt... hvad de gør i deres eget land er jeg ligeglad med. håber dette fremmer forståelsen for tråden. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Cogb skrev, for 46 minutter siden: Hvis en polsk dame kommer til Danmark, hvor stor er chancen for at hendes bekendte kommer på besøg..... Pigerne skiver danske/scandinaviske men mener i virkeligheden at de ikke vil have besøg af mænd af mellemøstlig herkomst. Et par enkelte piger, thai, har jeg set skrive at de ikke vil have besøg af "men with dark skin, because they are no good to us". Årsagen er at disse grupper ikke har nogen respekt for pigerne. De vil ikke betale det aftalte beløb, de er hårde ved pigerne i sengen, og de er nedladende. Dette er udsagn fra de piger jeg har spurgt om årsagen. Jeg har selv et par gange været vidne til hvordan disse mænd reagerer på klinikken når de ikke får deres vilje. Det er skræmmende. De var totalt hensynsløse og opførte sig skræmmende. Her er en pige der skriver det lige ud. Hun har dog fjernet det med "no good to us" https://annoncelight.dk/showad/255008 Her er en anden https://annoncelight.dk/showad/297162 Redigeret 4. Oktober, 2020 af Aarhuselsker Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Liv skrev, for 42 minutter siden: Hvis du bruger søgefunktionen her på siden kommer der et væld af tråde frem, hvor emnet er diskuteret på kryds og på tværs Hej Liv desværre er min søgning ikke kommet frem med oplysninge om det jeg spørger om. jeg har søgt på danske, og skandinaviske...men der er ikke noget hvor enmer bliver diskuteret. Men en hel masse andre tråde hvor indholdet er ligegyldigt. har du en specifik tråd du vil henvise til? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, for 1 minut siden: Hej Liv desværre er min søgning ikke kommet frem med oplysninge om det jeg spørger om. jeg har søgt på danske, og skandinaviske...men der er ikke noget hvor enmer bliver diskuteret. Men en hel masse andre tråde hvor indholdet er ligegyldigt. har du en specifik tråd du vil henvise til? Du behøver blot læse det som Aarhuselsker skriver. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, for 4 minutter siden: Hej Liv desværre er min søgning ikke kommet frem med oplysninge om det jeg spørger om. jeg har søgt på danske, og skandinaviske...men der er ikke noget hvor enmer bliver diskuteret. Men en hel masse andre tråde hvor indholdet er ligegyldigt. har du en specifik tråd du vil henvise til? Hvis du søger på “skandinaviske“ en gang til, så kan jeg, uden at nærlæse, se mindst tre relevante tråde. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 Liv skrev, for 6 minutter siden: Hvis du søger på “skandinaviske“ en gang til, så kan jeg, uden at nærlæse, se mindst tre relevante tråde. Relevante, eller fyldestgørende tråde.... send venligst flere oplysninger Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, for 34 minutter siden: Jeg tror virkelig du har misforstået mit indlæg. jeg spørger fordi jeg ikke forstår hvorfor GP i Danmark primært ønske danske eller skandinaviske kunder. en tissemand er vel en tissemand, og Kongens mønt er vel godkendt. det jeg gerne ville frem til er, om at andre kulture behandler GP i Danmark dårligt... hvad de gør i deres eget land er jeg ligeglad med. håber dette fremmer forståelsen for tråden. Jeg synes sku det er lidt svært at forholde sig til, når du bare sådan uden videre reducerer mandekønnet til en tissemand og penge. Jeg føler mig krænket 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Nu skal jeg svarer dig, og det her skriv er uden at være racist, desværre er der mænd med mellemøstlig herkomst, som ser kvinder som andenrangs mennesker og behandler dem dårligt og i visse tilfælde har voldtaget kvinderne på klinikkerne og desuden røvet dem, det er ofte sket på thaiklinikker, og klinikker med afrikanske kvinder og øst europæiske kvinder, de udser disse steder fordi de for det meste er alene uden telefon dame eller vagter. Jeg siger ikke at alle mellemøstlige mænd er sådan, men pigerne har så valgt at skrive som de gør for at være på den sikre side. Du kan jo Google dig frem til feks. Røveri mod massageklinik, der kommer masser af tilfælde hvor det har været mellemøstlige personer der har lavet disse røverier. Redigeret 4. Oktober, 2020 af klinikfuckers 8 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 4. Oktober, 2020 Cogb skrev, for 51 minutter siden: jeg spørger fordi jeg ikke forstår hvorfor GP i Danmark primært ønske danske eller skandinaviske kunder. en tissemand er vel en tissemand og Kongens mønt er vel godkendt. Jeg nægter at tro at en der kan finde ud af at oprette sig som bruger på EG og skrive 161 indlæg, kan være så uvidende. Du må virkelig kede dig. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 4. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, for 19 minutter siden: Jeg nægter at tro at en der kan finde ud af at oprette sig som bruger på EG og skrive 161 indlæg, kan være så uvidende. Du må virkelig kede dig. Nu er det ikke fordi jeg keder mig, men blot er uoplyst om emnet. jeg er udmærket bekendt med at i udlandet, så bliver GP ikke behandlet særlig godt. men tænkte at det var helt anderledes i Danmark.... Her har vi alle respekt for hinanden.. jeg kunne aldrig behandle en GP anderledes om hun var dansk, eller asiat med min største empati. Så derfor stiller jeg igen spørgsmålet igen Er mænd af forskellige herkomst utiltalende for gp.... er mænd af dank kultur bedre er skandinavisk kultur ok.... jeg kender mange der er født og opvokset i danmark ,men har en forkert farve... Er de så ikke Skandinavien, danske. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. Oktober, 2020 jeg kender mange der er født og opvokset i danmark ,men har en forkert farve... Er de så ikke Skandinavien, danske. uden at være racistisk, nej de er ikke skandinavisk, er det svar nok for dig. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 4. Oktober, 2020 Bliver jeg kineser af at flytte til Kina og få kinesisk pas? Nej, det gør jeg ikke. Bliver jeg tyrker af at flytte til Tyrkiet og få tyrkisk pas? Nope, heller ikke. Hvordan kan en iraker så blive dansk af at flytte til Danmark? Hvordan kan hans børn? Kan de heller ikke! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 4. Oktober, 2020 Jeg er fast gæst hos en der kun modtager danske mænd, hendes begrundelse for ikke at modtage udlændinge er som hun siger, de lugter anderledes og tager for hårdt. Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 4. Oktober, 2020 @Cogb Aarhuselsker giver dig et fyldestgørende svar, som du fuldstændigt ignorerer og blot troller videre, skrid hen, hvor peberet gror! 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 4. Oktober, 2020 klinikfuckers skrev, for 1 time siden: Nu skal jeg svarer dig, og det her skriv er uden at være racist, desværre er der mænd med mellemøstlig herkomst, som ser kvinder som andenrangs mennesker og behandler dem dårligt og i visse tilfælde har voldtaget kvinderne på klinikkerne og desuden røvet dem, det er ofte sket på thaiklinikker, og klinikker med afrikanske kvinder og øst europæiske kvinder, de udser disse steder fordi de for det meste er alene uden telefon dame eller vagter. Jeg siger ikke at alle mellemøstlige mænd er sådan, men pigerne har så valgt at skrive som de gør for at være på den sikre side. Du kan jo Google dig frem til feks. Røveri mod massageklinik, der kommer masser af tilfælde hvor det har været mellemøstlige personer der har lavet disse røverier. Dette er det indlæg i denne tråd som præcist beskriver problemet. Der er ikke tale om racisme men om dårlige erfaringer. Hvorfor skulle thai, sorte og østeuropæere være racister over for sig selv. Der kan også være tale om en beskyttelse over for bander som vil have betaling for "forsikring" over for de pågældende piger, som nok er den der ikke har en pimp/fissekarl. Der foregår mange lyssky ting i denne branche. 1 Del dette indlæg Link til indlæg