Hop til indhold
Guest The Dark Knight

Chotima Massage Aalborg

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Hej 

Har I besøgt stedet her i Priorgade efter der vist nok er kommet nye ejere? 

Har aldrig været der, men pæne ben på billederne af de unge thai piger. Men kan de massere og kan de pirre imens? 

https://annoncelight.dk/showad/299508

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Hej 

Har I besøgt stedet her i Priorgade efter der vist nok er kommet nye ejere? 

Har aldrig været der, men pæne ben på billederne af de unge thai piger. Men kan de massere og kan de pirre imens? 

https://annoncelight.dk/showad/299508

Der er kommet nyt til i den butik  men har ikke prøvet de nye endnu me ndet ser da meget godt ud end den forrige skal nok fortælle dig mere når jeg har besøgt stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 1 time siden:

Der er kommet nyt til i den butik  men har ikke prøvet de nye endnu me ndet ser da meget godt ud end den forrige skal nok fortælle dig mere når jeg har besøgt stedet

Det glæder jeg mig også til at høre om <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle brødre.

Jeg har gennem de seneste par måneder aflagt stedet er par research-visitter, men begge gange var der ingen unge eller smukke thaipiger til stede. Der sad et par halvgamle og noget "brede" kvinder og slængede sig i sofaen, men ingen af dem var i mine øjne knepable. Høfligt forespurgte jeg dog og deres menukort, og hurtigt blev det suppleret med, nej-nej, ingen sex her - kun massage og maybe handjob.

Undskyldte og forlod stedet, der ligger på et hjørne ved et stort torv i Aalborgs City.

Hører dog gerne, hvis nogen af jer får listet den indenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg besøger ikke thai massagesteder for at dyrke sex, men for at få en lækker massage og gerne af en ung sød thaipige.

Jeg er vild med når hun så “kommer til” at strejfe mine intime dele og hun får lov til tjene ekstra på et frækt handjob, som en lækker afslutning på seancen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

Jeg besøgte stedet for en måned siden på grund af den fine annonce, men der var kun en ældre thai i klinikken, hun havde ikke travlt, så for at hun kunne tjene lidt valgte jeg en times massage. Jeg viste hende annoncen på mobilen, og den kendte hun ikke til. Hun havde vist været der i flere år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg besøgte stedet for et par uger siden der var jeg meget heldig at møde en ung og slank pige og hun så ret godt ud :) massagen af hende var ok men ikke super. og derefter fik jeg et handjob. hun tilbyd også fuld service men kan dog ikke huske hvad hun ville have for det. 

hun fortalte at hun var der kun ulige uger jeg håber denne info hjælper jer andre til et møde med en sød thai pige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...