Hop til indhold
Strejferen

Magnificent Victoria – anbefaling herfra

Recommended Posts

Besøgte i eftermiddags denne polske godte på kun 21 somre, og kan kun bekræfte brødrenes lovprisning af hende. Billederne er ægte og vellignende, hun er dog blevet en anelse mere rund siden de blev taget. Ikke at det trækker det mindste ned, nærmest tværtimod . At være lidt chubby på den hvalpede måde passer perfekt til hendes åbne, nysgerrige og positive ungpigesind. Hun har det indtil videre helt fint med hvad hun laver.
Lokationen ligger diskret i det nybyggede kvartér mellem Islands Brygge Metrostation og DR byen, hvor hun deler lejlighed med sin søster. Parkering i dette område er lidt af en udfordring, så kom i god tid.

Hun undgik de dybe tungekys , som menuen ellers nævner. Jeg tænker det skyldes den trods alt store aldersforskel på os (jeg overså simpelthen at hun kun er 21!), og det synes jeg faktisk er i orden. En så intim ting skal pigen have mulighed for at vælge fra hvis det ikke lige er det, specielt når hun nu gør sig umage med alt det andet. Så jeg pressede ikke på.

Ellers stod den på lækker GFE med økoblow og en dyb ungpigemis, der uden problemer rummede alle min 18 cm.
Dette var alt for hurtigt overstået, så hun bød på lækker gensidig massage til at fylde tiden ud. Og det var faktisk en stor fornøjelse at tage hendes spændstige overkrop under kyndig behandling. Hun sætter virkelig pris på en god mandehånd.



  35 minutter senere stod jeg igen ude i blæsten, smil på læben og en over-middel oplevelse rigere.

-Strejferen-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende 100%! Meget søde men ikke Så engaged! Breast er en C skal så flot! 9-10 med kommer ikke igen. Det er hendes pimp man sms med og som nævnt hun var Ikke engaged! Go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...