Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg er ny bruger men har set denne søde pige ikke har nogen anmeldelser og det synes jeg hun skal have , so here goes...

I torsdags lavede jeg en eftersøgning efter curvy danske piger. jeg fik flere gode bud men fandt selv Emma på annoncelight. Hun var på vagt i torsdags så jeg prøvede at ringe. Hun svarede selv telefonen og lød super sød og venlig, så vi aftalte en tid senere den aften. Jeg var meget nervøs da det var min første gang med en gp og det var sidst på hendes vagt, så frygtede hun ville være træt. 

nå men jeg kørte til et meget fredeligt industri område i Glostrup. Her har emma en lille meget diskret lejlighed, godt gemt væk og egen parkeringsplads. 

jeg ringede på og emma åbnede selv døren. Hun var så flot. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente, men hun stod bare der og smilede og så så sød ud. jeg havde ikke behøver at frygte hun ville være træt og uoplagt for hun var super frisk og sød. hun viste mig ind i hyggerummet og vi fik afregenet for den halve time vi havde aftalt. Vi fik tøjet af og jeg fik set hende ordenligt. jeg synes slet ikke hun er stor nok til at være BBW. hun har en dejlig blød mave, men hendes ben er lange og slanke, samme er numsen og hendes bryster er ægte, store og helt perfekt bløde uden at hænge. Hun har et flot ansigt med frækk brune øjne og hendes læber er naturlih fyldige...

 

Vi kyssede lidt hvorfter jeg fik gummi på. hun gav et super lækkert blow og bagefter havde vi dejlig sex inden jeg kom på hendes store bryster. 

Bagefter hyggesnakkede vi lige og jeg valgte selv at smutte igen da jeg ikke ville trænge mig på. men hun havde ikke travlt med at få mig ud. vi krammede farvel og jeg gik tilfreds derfra. 

 

Emma er en super sød og køn pige. Hun var enormt åben og nem at hyggesnakke med. Hun sagde at hun var tilage mandag hvor hun har sin veninde med og laver trekanter, overvejer man skulle komme forbi :D 

Emmas annonce https://annoncelight.dk/showad/295565

Redigeret af Keeper
Sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...