Hop til indhold
Guest Roger Rabbit

Chantall - Cassiopeiastars

Recommended Posts

Guest Roger Rabbit

Jeg har over de seneste år besøgt Chantall en god håndfuld gange. Senest her i sensommeren, og selv om hun er har rundet de fyrre er hun fortsat et godt skår, der leverer sanselige og erotiske oplevelser i den bedste klasse.

Hun er sjov, sød, spændende og fræk. Kysser godt og dybt - og skjuler ikke, at hun er vild med sex. Samtidig er hun god til at læse gæsten - dvs mig og også rykke mine grænser lidt længere. Jeg har i hvert fald ved alle besøg følt mig i centrum og fået fuld fokus. Normalt er jeg en pleaser, der gerne vil sætte min feminine legekammerat i centrum. Det har hun så nydt til fulde, men også insisteret på at få mig ned på ryggen og ellers give den fuld gas med fransk - og lidt uventet en finger op til prostata. Det var et kort øjeblik grænseoverskridende og derefter en ekstatisk nydelse. Det var vildt, og jeg er taknemmelig fir, at hun flyttede en grænse.

Jeg kommer helt sikkert igen inden for det næste års tid, når behovet melder sig og jeg kan finde tiden til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har over de seneste år besøgt Chantall en god håndfuld gange. Senest her i sensommeren, og selv om hun er har rundet de fyrre er hun fortsat et godt skår, der leverer sanselige og erotiske oplevelser i den bedste klasse.

Hvad betyder alder, når bare man får en god oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 7 minutter siden:

Hvad betyder alder, når bare man får en god oplevelse?

NEMLIG. Der er til tider en efter min mening misforstået holdning til at det kun er de helt unge piger man skal besøge. Men der er også masser af mere modne piger der klart er et besøg - eller flere besøg - værd.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smeden!

Besøgte Chantall da hun var hos Pigekollektivet på Borups Alle, vidstnok en af hendes allerførste vagter i tidernes morgen, vel 1996-1997. Det var en meget dejlig oplevelse, lækre naturlige bryster som elskede at blive krammet. Det blev ikke kun til det ene besøg, men så skiftede hun til Kassiopeia, og det du'r ikke for mig, da der bor en kollega i samme opgang.

Brysterne ser dog ud til på de billeder der linkes til at være blevet en del større end de oprindelige, så mon ikke de har fået lidt hjælp.

40 år, det er hun bestemt, og sikkert også lidt oven i, men som en skriver pyt med alderen bare man får en god oplevelse.

Får helt lyst til at tage mørke solbriller og hat på, og køre ind og besøge hende :)

/Smeden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Persiskhingst

Hun er den vildeste . Glemmer aldrig den blowjob hun gav mig mens hun stak blidt fingeren (påført kondom slf ) i mig . Av av :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Ja. Alder betyder så lidt. Jeg vil til enhver tid foretrække den modne, selvbevidste kvinde med udstråling og lyst. Tak for kommentarerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

lige præcis, og hvad så. 

Ja, hun  mere sidst i 40erne end 38 som hun vist skriver. 

Men men men

Hun er den frækkeste, skønneste, osv kvinde. 

Hun er min favorit, og jeg har besøgt hende mange gange på Cassiopeia. 

Vi har været hele vejen rundt og udvidet grænserne, herunder strapon på mig, gs til mig osv. 

Chantall er skøn!

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med modne gp'er kommer anmeldelser til sin ret for nogle modne gp'er er trætte uoplagte og burde være stoppet forlængst.  Chantall har det åbenbart endnu og jeg har selv besøgt hende for en del år siden da hun var meget hypet som branchens bedste gp.

Personligt har jeg dog lagt de danske klinik piger bag mig fordi et blowjob skal foregå uden gummi for mit vedkommende.  Det er jo nok mit tab men sådan har jeg det bare 

/Butterflyman 

Redigeret af ButterflyMan
Sprog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...