Hop til indhold

Tanya i Aalborg - ikke den bedste oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst en del gode anmeldelser af Tanya besluttede jeg mig for at prøve det selv. Desværre gik jeg skuffet derfra. 

Billederne er ikke af hende, men det var jeg blevet gjort opmærksom på i tidligere anmeldelser. Videoen på E-S ligner hende dog meget godt

https://annoncelight.dk/showad/297512

Jeg skrev dagen før og aftalte en tid til næste dag. Hun svarede hurtigt, så det er et plus. Bestilte 30 min. 

Så kom dagen vi havde aftalt, jeg skrev ca 1 time før og bad om nummeret på adressen, hun ringede og spurgte om jeg allerede var der. Hun virkede lidt forvirret. Jeg fik nummeret og kom til aftalt tid. 

I døren blev jeg mødt af en smilende petit pige som viste mig ind i arbejdsværelset. Hun fortalte, at hun havde fuldstændig glemt vores aftale og var faktisk på vej ind til byen. Nå, videre. 

Hun begyndte med et BJ og det var ganske udmærket, men herefter gik det voldsomt ned ad bakke. Vi startede med cowgirl, men efter få sekunder måtte hun give op (min er åbentbart for stor), så prøvede vi doggy, men intet held, om på siden og det gik nogenlunde, hvis man dog kunne holde til at se "smerten" i hendes ansigt mens jeg førte den ind og ud. Så prøvede vi omvendt cowgirl - det gik - men igen efter 1-2 min måtte hun give op. Vi prøvede missionær, men igen kunne man se smerten i hendes ansigt. 

Jeg spurgte, om hun hellere ville give mig et HJ, så jeg kunne komme udover hendes små bryster. Så efter et halvhjertet HJ fra hendes side af og et skud udover hendes bryster, tog jeg tøj på og sad i bilen igen efter 20 min alt i alt.

Stedet er rent og nydeligt, så ikke noget at  kommentere der, men ikke super diskret. 

Pigen 6/10 - billederne viser en køn pige, men ikke lige så køn, som hende du møder. Men stadig en pæn pige. 

Sexen 3/10 - tror man kunne få god sex, hvis man har en lille penis. Min er vel gennemsnitlig. 

Stedet 6/10 - der var flytte dag, så meget trafik ude foran døren, og der var lidt ubehageligt. 

Kommer jeg igen? Nope...

Skrevet

Kan jeg eventuelt høre nogenlunde hvor i aalborg området hun hører til? :)

Skrevet
  • Author
Ungmale skrev, for 13 timer siden:

Kan jeg eventuelt høre nogenlunde hvor i aalborg området hun hører til? :)

Nede ved havnen 

• 1 month later...
Skrevet
SexGuiden skrev, den 3.10.2020 at 16:19:

Pigen 6/10 - billederne viser en køn pige, men ikke lige så køn, som hende du møder. Men stadig en pæn pige

sorry er lidt forvirret men var pigen du mødte mere køn end billederne? :)  ellers tak for anmeldelse har også haft min kikkert på de billeder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.