Hop til indhold
Bandittten

Snapchat “dinbeskidtepige” Advarsel !!

Recommended Posts

Hej med jer. 

Jeg har befundet i dette univers længe, men jeg har aldrig haft behov for at skrive om mine oplevelser. 

Jeg kan kun bekræfte at Filippa er verdensklasse indenfor hendes felt, på højde med Gina faith, den gang hun var aktiv.  Håber min troværdighed lige er steget et par grader. 

Jeg skriver nu fordi jeg er kommet til at gå i en fælde - og jeg ønsker ikke at andre gør det. 

Jeg elsker at have noget forudgående dialog med pigen, så vi gør vores tid sammen mere unik. 

Jeg fandt en pige via annoncelight med en Snapchat “Dinbeskidtepige”  vi har en god dialog på snap, og selvfølgelig ringet en alarm klokke da hun bad en mindre forud betaling, men hun sendte snaps hvor hun skrev specifikt til mig, og jeg ved at der mange useriøse mænd i denne verden, så jeg tænkte “fair nok”. 

MEN hun sendte mig ikke nogen adresse efterfølgende, og jeg tror mest af alt at det er en eller dude som udnytter den tidlig man viser ham. 

Men spillet bliver spillet godt. 

Så hold jer lang væk!!  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er efterhånden klassisk og bliver udført at både kvinderne selv og mænd, der udgiver sig for at være en kvinde. Er selv hoppet på den en enkelt gang. Der er efterhånden så mange fakere og scammere af begge køn. Kvinder kommer godt efter, men det tror jeg er fordi for mange mænd forsøger at narre dem på den ene eller anden måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klassisk - i dag er der også en ny pige på annoncelight med snap dinvarmepige/Girlyspice2 fuldstændig samme koncept og scam...

Er der nogen der ved hvad det går ud på med de piger der bare spørger efter om de må låne småbeløb som fx 50kr? Er det bare det? Eller er det for at få mobilepay-nummer ud af os?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For fan...da det er for dumt at hoppe i den med begge ben . Forstå det nu: Betal ALDRIG penge forud ALDRIG. Kun kontanter og kun når man står direkte overfor pigen .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lægger jo ikke skjul på at hun er beskidt...

Jeg mener der er et godt gammelt ordsprog der hedder: vil de ikke skides på, da hold dem fra beskidte pigebørn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vild at de tør alt med det med snap.. fordi de kan jo finde dem, fordi snap er jo forbundet til en Mobil nr og mobil masten husker dem i 5 år, efter den sag med Emilie da er alle master blevet fuld opdateret...frygtelig de aldrig fandt hendes morder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Markild skrev, for 2 timer siden:

Det er vild at de tør alt med det med snap.. fordi de kan jo finde dem, fordi snap er jo forbundet til en Mobil nr og mobil masten husker dem i 5 år, efter den sag med Emilie da er alle master blevet fuld opdateret...frygtelig de aldrig fandt hendes morder.

Nu kan det altså godt lade sig gøre at have en mobil uden den er registreret til nogen, just saying 

Men en MP konto burde være nemt at tracke for politiet i en evt bedragerisag da der altid er en bankkonto knyttet til den, men de satser på ingen vil anmeld dem for de fleste vil jo ikke reklamere med de køber sex offentligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babavian skrev, den 3.10.2020 at 17:15:

Du kan altid sende hende 1 kr med mobilpay og skrive i besked at hun er blevet politianmeldt. 

Hej de er sku da lige glad med, hvad vi skriver om dem tror jeg....men alt det fup og løgn og bedrageri og den måde de presser en person, de burde i fængsel omgående, utrolig at Annoncelight.dk vil havde sådanne kunder på deres sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...