Hop til indhold
Aarhusbanditten

Ola Aarhus, store bryster (Engtoften).

Recommended Posts

Tiden var kommet til et frækt besøg..., og da min sidste anmeldelse/besøg, førte mig ind til byen, uden parkering, jo tak en p-bøde...., valgte jeg anderledes denne gang.

https://annoncelight.dk/showad/263605

Havde godt set at Ola havde lidt til gården og gaden, men disse bryster måtte besøges...., og de skuffer ikke. Jeg vil ikke beskrive Ola som naboens datter, nærmere naboens frække storbarmede frue, som jwg vil skønne til sidst i tyverne.......

Jeg kom ind, bestilte 30 med kys, super og mega og analt...., så var alt åbent for mig....

Vi startede med at kysse, hvorefter jeg klædte hende og mig af, naturligvis med de store bryster i fokus..., jeg satte mig lidt efter på stolen hvor midt tøj var..., og det passede med mit hoved Mellem hendes Bryster...., og lidt efter gik hun på knæ og gav et dejligt blow med pirrende tunge på pik og boller...., en lille indskydelse kan være, at på vej derned, blev min brystkasse, vorter osv. kysset godt og grundigt..., dejlig service:-)

Ola måtte op og i den for mig obligatoriske stilling, hvor hun står foran sengen med front mod den, jeg bagved..., krammende hendes bryster, og bukkede hende så forover så udsynet til hendes røv og revne åbenbarede sig...., dejligt syn, og jeg måtte ned og smage på varerne.....

Videre op på sengen, fransk til mig, en 69, hvor Ola’ s store skamlæber kunne suges hent ind i munden..., igen dejligt og noget jeg ikke har prøvet før...., turen var kommet til gummi på pikken, og det blev blidt monteret med munden uden hænder....., hun tog lidt glidecreame Og jeg nød bare...., hvorefter hun satte sig direkte ned over pikken med røven ......, hendes ansigtsudtryk viste tydeligt at det lige var en smule smerte undervejs, jeg lå stille..., hun holdt lige pause men fortsatte så...., igen frækt og ej heller Prøvet det før..., jeg måtte tage hende bagfra i røven og lige før jeg kom trak jeg mig ud og hev gummiet af og kom i munden på hende......

En rigtig god gang husmorsex, hvor det ikke altid er de unge smukke pakke kroppe det vinder......, denne gang gjorde Ola sit til en god anderledes oplevelse.....

Ville dog nyde den dag at “Engtoftens A-kæde” kommer tilbage...., dem der har besøgt dem, ved hvem jeg taler om:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...