Hop til indhold
SIO

❤️ VIGTIGT ❤️

Recommended Posts

VIVE er i gang med en Kortlægning af prostitution 2020

I den forbindelse har vi brug for sexarbejder der vil deltage og udfylde et spørgskema.

Det er 100% anonymt og tager max. 10 min. 

Er du sexarbejder så skriv endelig en besked til os og vil vi sende dig et link til spørgskemaet.

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til os. 

Redigeret af SIO

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har udfyldt og sendt. Det kom i min mail uden jeg havde bedt om det, så jeg undrede mig faktisk over hvordan det blev delt ud, da alle jo ikke har mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Liv

Så dejligt at du har udfyldt det og deltager aktivt. Det er vigtigt hvis sexarbejderne skal tages alvorligt og behandles ordentligt. <3

Lang fra alle har en email og derfor er der mange der ikke kommer til at modtage spørgskemaet. Derfor bestræber vi os i SIO på at kontakte så mange som muligt, så det også kan komme ud til de sexarbejder der ikke har en email. 
Det er bla. via EG, Instagram, Facebook og mund til mund metoden ;)

Vi har også tilbud dem der ikke har mulighede for selv at at udfylde det at ringe til os så kan vi hjælpe dem over telefonen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
SIO skrev, for 2 timer siden:

VIVE er i gang med en Kortlægning af prostitution 2020

I den forbindelse har vi brug for sexarbejder der vil deltage og udfylde et spørgskema.

Det er 100% anonymt og tager max. 10 min. 

Er du sexarbejder så skriv endelig en besked til os og vil vi sende dig et link til spørgskemaet.

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til os. 

I må godt sende det til mig på 

[email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...