Hop til indhold
Guest Mega11

Headline: Hot Thai girl i Middelfart. Ægte GFE,. Ægte billeder9:00-22:00

Recommended Posts

Guest Mega11

sorry skulle ha været under efterlysning -

jeg ved det godt - inden i brokker jer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hendes hudfarve ikke lidt lys af en Thai at være? Men på den anden side - det var måske værd at undersøge om det rent faktisk er den lækre krop man møder. Men Middelfart? Ej, gider sgu ikke køre så langt... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte begge piger på adressen i sidste uge og fik ved begge piger hvad jeg havde forventet ... Dejlig fp

Det er ikke på brovejen men et andet fint diskret sted. De er begge ret sprøde og dejlige. Den ene sagde at de skulle et andet sted hen fra uge 42 og ville vende tilbage senere på året. Og der skal jeg helt sikkert forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligger meget centralt i Middelfart, men også meget diskret.

Billederne er jeg lidt i tvivl om, nu er det jo ikke lys de bruger mest af, men virker lidt lys i huden på billederne i forhold til når man møre op.
Alder, den er svær, men vil skyde i 20erne.

Det var bestemt turen værd, fik god valuta, 45min og var ude på gaden en times tid senere, bad/skyl før og efter, fik et frisk håndklæde.

Hun er der i 3 dage mere. Som jeg forstod det ville hun rotere og kommer tilbage, man kan jo håbe den rotation er langt nok væk ellers kunne det blive dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...