Hop til indhold
Soothsayer

SHORT TIME IN ODENSE

Recommended Posts

Soothsayer skrev, for 1 time siden:

Bliv væk har intet med billederne at gøre.

Overskrifter på hendes annonce er "NEW BLONDE HOT" og billederne viser en brunette... Så måske allerede her skulle alarmklokkerne bimle. Ydermere er hendes billeder ret nemme at finde andre stedet på nettet.
Men stadig træls med de efterhånden ret mange fakes. Har det lidt sådan at jeg snart ikke gider prøve en ny, da skuffelsen over at billederne ikke passer næsten snart mere er reglen end undtagelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Overskrifter på hendes annonce er "NEW BLONDE HOT" og billederne viser en brunette... Så måske allerede her skulle alarmklokkerne bimle. Ydermere er hendes billeder ret nemme at finde andre stedet på nettet.
Men stadig træls med de efterhånden ret mange fakes. Har det lidt sådan at jeg snart ikke gider prøve en ny, da skuffelsen over at billederne ikke passer næsten snart mere er reglen end undtagelsen.

Jeg er helt enig. 
 

Jeg bruger efterhånden to tocifret antal timer på søgningen, inden jeg besøger en ny. 

 

Jeg er sikkert også kræsen, men alle de fake billeder som efterhånden findes, så gør det bestemt det ikke nemmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
NysgerrigePeter skrev, for 1 time siden:

Jeg er helt enig. 
 

Jeg bruger efterhånden to tocifret antal timer på søgningen, inden jeg besøger en ny. 

 

Jeg er sikkert også kræsen, men alle de fake billeder som efterhånden findes, så gør det bestemt det ikke nemmere. 

Ja undskyld jeg blander mig men hvorfor er det lige mænd accepterer Fake? (mange læser nok ej Eg) mange mænd lader nok Pikken styre (jeg var liderlig og selvom hun lignede noget Katten havde slæbt ind, ja så havde hun et Hul) Mænd er nok generelt nogle stakkels Fjolser, derfor lever Fake i bedste velgående og den stopper næppe sålænge der findes et marked for Fake :huh: go aften Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Ja undskyld jeg blander

Hvorfor undskylder du at du blander dig?

Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

mig men hvorfor er det lige mænd accepterer Fake?

Gør mænd da det? På eg er der masser af eksempler på at mænd IKKE accepterer fake. Og dem der ikke læser med her på eg accepterer det da nødvendigvis heller ikke. Men jo, der er selvfølgelig nogen der bare skal have noget sex, så nu de er der alligevel kan de lige så godt få hvad de kom for.
Men du er vel selv en af dem der bare tager hvad der er. Lige meget hvordan hun ser ud. Du er jo selv en mand som dem du her beskriver, så du er dermed medvirkende til at fake lever i bedste velgående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor undskylder du at du blander dig?

Gør mænd da det? På eg er der masser af eksempler på at mænd IKKE accepterer fake. Og dem der ikke læser med her på eg accepterer det da nødvendigvis heller ikke. Men jo, der er selvfølgelig nogen der bare skal have noget sex, så nu de er der alligevel kan de lige så godt få hvad de kom for.
Men du er vel selv en af dem der bare tager hvad der er. Lige meget hvordan hun ser ud. Du er jo selv en mand som dem du her beskriver, så du er dermed medvirkende til at fake lever i bedste velgående.

Never :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 13 minutter siden:

Ja undskyld jeg blander mig men hvorfor er det lige mænd accepterer Fake? (mange læser nok ej Eg) mange mænd lader nok Pikken styre (jeg var liderlig og selvom hun lignede noget Katten havde slæbt ind, ja så havde hun et Hul) Mænd er nok generelt nogle stakkels Fjolser, derfor lever Fake i bedste velgående og den stopper næppe sålænge der findes et marked for Fake :huh: go aften Fyn

Undskyld. 
Men hvordan får du det ud af mit opslag?

Jeg skriver da netop, at jeg bruger lang tid på min research. Netop for at undgå dem med falske billeder. 
 

Tror du så jeg bare tager til takke med det, hvis jeg står i døren og ser en helt anden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 5 minutter siden:

Never :huh: 

Det er så lige den ene ting der gør dig bedre end alle andre? Du generaliser at "mænd" er lige glade med hvem der åbner døren bare de kan få kørt svinet af. Men selvfølgelig er du ikke selv ligeglad. Det kan jeg så forsikre dig om at alle andre heller ikke nødvendigvis er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
NysgerrigePeter skrev, for 6 minutter siden:

Undskyld. 
Men hvordan får du det ud af mit opslag?

Jeg skriver da netop, at jeg bruger lang tid på min research. Netop for at undgå dem med falske billeder. 
 

Tror du så jeg bare tager til takke med det, hvis jeg står i døren og ser en helt anden? 

Nej slet ikk, mit input var netop opbakning for dit skriv, beklager evt misforståelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke man gider bruger enormt med tid på at undgå "fake-billeder". Rigtig mange velbesøgte GP'er bruger iøvrigt falske billeder eller både falske og ægte. Og ingen skal bilde mig ind, at der ikke er en hel del mænd herinde, som BÅDE besøger disse piger OG er imod falske billeder!

Man afskriver sig selv rigtig mange fede oplevelser med skønne GP'er, ved at være moral-vogtere for hvad der er rigtigt og forkert. Som regel er billederne retvisende. Og sammenholdt med tekst og SUND FORNUFT, så har man et godt udgangspunkt. Og ellers kan man jo bare gå igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 4.10.2020 at 10:21:

Jeg fatter ikke man gider bruger enormt med tid på at undgå "fake-billeder". Rigtig mange velbesøgte GP'er bruger iøvrigt falske billeder eller både falske og ægte. Og ingen skal bilde mig ind, at der ikke er en hel del mænd herinde, som BÅDE besøger disse piger OG er imod falske billeder!

Man afskriver sig selv rigtig mange fede oplevelser med skønne GP'er, ved at være moral-vogtere for hvad der er rigtigt og forkert. Som regel er billederne retvisende. Og sammenholdt med tekst og SUND FORNUFT, så har man et godt udgangspunkt. Og ellers kan man jo bare gå igen. 

 

Som jeg også skriver længere oppe, så er jeg ret kræsen, når jeg vælger at besøge en GP.

selvfølgelig er der guld mellem ingen billeder og falske billeder. Men den type jeg typisk leder efter, hænger Normalt ikke på træerne. Derfor jeg bruger den tid jeg nu engang gør ;) 

er billedet retvisende, så skal jeg da ikke afskrive, at jeg går med ind i stedet for at vende om heller :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...