Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft dejlige og ind i mellem krævende oplevelser med både gode og dårlige dominaer gennem tiden. Forleden stødte jeg på denne annonce https://dominakoebenhavn.wixsite.com/domina-hermine Flot og fristende hjemmeside, hvor der er smæk for skillingen. Med den, ellers fristende, beskrivelse tør jeg ikke, men er der mon en her blandt de erfarne, der har oplevelser med Hermine?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Domina Hermine nogle gange.

For mig har det været fede oplevelser. Hjemmesiden giver et udmærket indtryk af hvad hun tilbyder, så hvis den tænder dig kan jeg kun anbefale dig at besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fristende, men jeg er en af dem der ikke skal have mærker med hjem, og det indgår man vist ikke med Hermine?

Hjemmesiden er bare så flot og gennemført på alle måder, velskrevet mm. Jeg er dog lidt nysgerrig efter alder og udseende, selv om det i virkeligheden ikke betyder så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at du kan undgå mærker hvis du beder om det. Hun tilbyder også en introduktion kan jeg se, selv om det er at gå på kompromis med hendes principper vil jeg mene.

Alder og udseende er (rigtigt) beskrevet på hjemmesiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Domina Hermine lever fuldstændig optil beskrivelsen på hendes hjemmeside, jeg har haft flere fantastisk session hos Domina Hermine og hun er FAKTISK der er kun et lille problem hun er meget svær at få kontakt med lykkedes det er det absolut besværet vær. 

Slaven M 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...