Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Sanne i Århus. A Room with af view.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Sanne har lavet om på sit koncept, og besøger forskellige byer, hvor hun finder logi på diskrete hoteller, eller lignende.

I dag var Sanne for første gang i Århus, og jeg ville gerne støtte dette lokal initiativ :)

Havde på forhånd mailet Sanne at jeg atter ville prøve hendes bondage pirring incl. prostata massage, og hvad hun nu ellers var i humør til at udsætte mig for.

Hvor det foregik får i ikke at vide, men udsigten var formidabel. Både ud af vinduet, og inde i værelset. Jeg er noget vild med Sannes figur. Nå, men hvad lavede vi? Først lækker kæreste kæleri, med hele udtrækket, incl. basuner og pauker. Så blev jeg lagt fast ned, og Sanne gik i gang. Det var så kanon, fantastisk, überlækkert at jeg virkelig måtte lægge bånd på mig selv for ikke at hoppe op og rive Sanne ned i lagnet og bare kneppe vildt igennem. Jeg kunne dog lige akkkurat styre mig, for jeg vidste hvad belønningen for tålmodigheden var. Stjerne nedhentende orgasme eksplosion der ingen ende ville tage, men det gjorde den så alligevel. Det er f... ubeskriveligt. Jeg var/er helt færdig. Mæt som en løve der lige har bedækket hele flokken og ædt en zebra. Ingen aktivitet er nødvendig de næste par døgn.

Sanne så glad ud, og vi fik snakket lidt mere om fælles intereser osv. Hyggeligt, uden stress og meget varmt og kærligt.

Er du til lidt vildere ting ved jeg at Sanne også mestrer det.

Her er citat fra Sannes ann idag her på EG

Du kan skrive en mail til [email protected] eller ringe på 24489258 når jeg er på vagt. Jeg besvarer ikke opkald fra hemmeligt/privat nummer. Hvis jeg ikke lige tager telefonen, så har jeg sikkert en gæst. Skriv en sms eller ring igen senere.

Var for en gangs skyld sammen med mange mennesker resten af dagen. Alle kommenterede min positive attitude og lalleglade adfær. De skulle bare vide :D

Nu tror jeg ski jeg vil flade ud på sofaen og smile videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej der er ingen hjemmeside. Sanne annoncerer her på EG og i EB.

Men er det fotos, så er der hendes avatar at se på. Den er nu noget flottere tæt på, helt tæt på - måsen. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Århuselsker.

Du har sgu' da fået en på opleveren. Du bliver næsten helt poetisk. Sanne lyder til at være en erfaren og alsidig pige, der virkelig kan sit kram ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nemlig BX men engamentet er total. Rutine er det langt fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder næsten for godt , lyder som Sanne har betalt dig for at lave reklame for hende :roll:

sanne behøver ikke betale sig fra reklame, hun er simpelhen bare dejlig at være sammen med, hun forstår det med god kundepleje så man har lyst til at komme igen og igen :P:P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder næsten for godt , lyder som Sanne har betalt dig for at lave reklame for hende :roll:
Den er under bæltestedet :evil: .

Knallerten har ret i, at Sanne vist ikke behøver betale for reklame. Hendes ry er stort, og jeg mindes ikke at have læst noget som helst negativt om hende.

Jeg synes også, at det er en grim eftertackling af et så velkendt og altid sagligt nick som Århuselskeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lyder næsten for godt , lyder som Sanne har betalt dig for at lave reklame for hende :roll:

Det lyder som et eventyr fra svundne tider - men det er ganske vist.

Din mistro må bero på egne dårlige/ligegyldige oplevelser.

Her er et par små fif der sikkert vil gøre dine næste besøg lige så udbytterige som 98% af mine er.

Jeg går altid på besøg med positiv attitude og glad sind. Udhvilet og uden tømmermænd - selvfølgelig ædru.

Den "vidunderlige kælling" :) jeg møder giver jeg min fulde opmærksomhed. Jeg gør mit yderste for at gøre det rart for hende, er meget opmærksom på hendes signaler, uden at miste focus på egne behov og signaler ;) Jeg tillader mig at give helt slip, og nyde samværet intenst. Alt dette giver pigen glæde og lyst til at yde igen - og se, så lykkes det - og du får kanon oplevelser.

It takes two to tango.

PS: Det er endnu aldrig lykkedes for mig at få penge fra pigerne, som du antyder. Det ville ellers være fedt. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...