lille_peter 2765 Skrevet 1. Oktober, 2020 Jeg har længe undret mig over hvordan man kan sige nej tak til at par gode bøffer? Vil du også kun tage grønsagerne her? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Oktober, 2020 lille_peter skrev, for 48 minutter siden: Jeg har længe undret mig over hvordan man kan sige nej tak til at par gode bøffer? Vil du også kun tage grønsagerne her? Satan nogle kedelige teposer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 1. Oktober, 2020 Jeg er altså lidt nervøs for den kniv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 1. Oktober, 2020 lille_peter skrev, 1 time siden: Vil du også kun tage grønsagerne her? Eftersom jeg ikke spiser mennesker, så ville jeg nøjes med grøntsagerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 1. Oktober, 2020 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Jeg har længe undret mig over hvordan man kan sige nej tak til at par gode bøffer? Hvad med en hel steg nu vi er i gang? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 2. Oktober, 2020 Lauersen skrev, for 7 timer siden: Hvad med en hel steg nu vi er i gang? Ser ud som om hun er godt fedet op med frugt og grøntsager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. Oktober, 2020 Jernsvinet skrev, den 2.10.2020 at 07:49: Ser ud som om hun er godt fedet op med frugt og grøntsager Hmm hun er ikke åleslank indrømmer jeg , men selvom at jeg generelt foretrækker små petite nips, så ku jeg godt ! Hun er smækker lækkker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 5. Oktober, 2020 Gh0st skrev, for 22 timer siden: Hmm hun er ikke åleslank indrømmer jeg , men selvom at jeg generelt foretrækker små petite nips, så ku jeg godt ! Hun er smækker lækkker ved at lade være med at spise kød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 5. Oktober, 2020 sergent-254 skrev, for 2 timer siden: ved at lade være med at spise kød Nu er det så ikke mig, der har stillet spørgsmålet om hvordan man kan blive veganer ? Jeg har bare kommenteret det lidt sjove og ret pikante billede af en curvy flot kvinde :-). Og selvom jeg holder meget af mange vegatar retter, så forstår jeg overhovedet ikke hvordan man blive veganer - Bacon rules ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 5. Oktober, 2020 Gh0st skrev, 1 time siden: Bacon rules ! Det er så i orden, vi smider noget bacon på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg