Hop til indhold
SnigerenDK

Pamela / Miss sunshine Aalborg

Recommended Posts

Er der nogen der ved og pigen der gik under navnet Pamela Sunshine / Miss sunshine fra Aalborg stadig er aktiv? Evt. under et andet navn?

 

Har ikke kunne finde noget på hende i noget tid, og man fik sig nu altid en god omgang hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
SnigerenDK skrev, 1 time siden:

Er der nogen der ved og pigen der gik under navnet Pamela Sunshine / Miss sunshine fra Aalborg stadig er aktiv? Evt. under et andet navn?

 

Har ikke kunne finde noget på hende i noget tid, og man fik sig nu altid en god omgang hos hende

Hej Sniger og velkommen hertil Eroguide.

Jeg er selv fra Aalborg og husker hendes annoncer. Har dog aldrig besøgt eller fået besøg af hende.

Har du stadig et telefonnummer på hende? Så kan du måske prøve at ringe og sms til hende.

Eller søge på google annoncelight + tlf nummer.

Held og lykke og håber du finder hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
bæstet skrev, for 5 timer siden:

Kan også huske jeg besøgte hende i Vejgaard for mange år siden. Jeg er ret sikker på, at det var det sted som brændte. 

Det tror jeg ikke. Stedet der brændte var huset af piger fra Østeuropa og lå i Heimdalsgade. Det bordel du formentlig tænker på lå i Hermodsgade ca. 500 derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...