Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302582

 

Så kom dagen, hvor jeg kom forbi vejle -Og havde længe tænkt på Candy og hendes STORE BRYSTER  -fik let en aftale og kom som aftalt. Blev tilbudt et bad -hvilket jeg hurtigt fik overstået -det var ret trængt og jeg kunne tydeligt høre hvad de lavede i rummet ved siden af mit -men det var da ret hyggeligt at høre en kvinde stønne og klynke -og min fantasi kunne sagtens forstille sig hvad de lavede i mens jeg klædte mig af, og ventede på at Candy skulle komme tilbage fra badet. Vi havde på forhånd aftalt Fp +massage  1 time til 1000kr. -dog måtte jeg lige minde hende om, at hun havde skrevet 1000kr. for ca. 1 ugen siden på sms -da prisen pluselig var 1200kr. måske i ly af det var den 1. i måneden. Men hun acceptere med det samme;-) Jeg kunne fornemme, at hun er en bly pige -der ikke er hæmningsløs som andre... Hun begyndte med at massere min ryg -ret hurtig blev det med brysterne -jeg er jo et BRYSTBARN så det kunne jeg godt lide -men selve massagen var under middelmådige -så Jeg fik hurtig lyst til at se nærmer på denne pie -og vente mig om -hun fniser genert ind i mellem. Jeg legede med hendes bryster i mens hun tog sig af min pik -det var ret frækt -og hun sutter også flot(uden) så det gik ikke længe før hun synes jeg skulle have gummimand på -hvilket plejer at virke dræbende for min rejsning -så jeg fik hende til at sætte sig på pikken og ride -det var et herligt syn -og jeg kunne ælde og kysse hendes bryster i mens. Fik da kysset hende lidt på munden (uden tunge) men så begynde jeg min fortrukken hobby -patte hendes bryst (lidt om en hundehvalp) i mens jeg nullerede hendes øreflip -det blev for meget for hende og hun stoppede mig flere gange... Jeg fik hende ned på ryggen -og havde så fuld kontrol over herlighederne -det viste sig det var hendes øreflip -der var ekstrem følsom -så hun kunne slet ikke have jeg kyssede den eller nappede med læberne i den -og stoppede mig igen. Min pik var sådan mellemstiv (pga. kondom) så vi måtte opgive at jeg tog hende bag fra -da hendes fisse var lige lav nok -så vi tog i sted gummiet af og hun suttet igen og spille min pik i et voldsomt tempo -måtte så fortælle hende at hun skulle være blid -hvilket hun så var og plaskede i sted olie på... -Men hun ligesom manglede indlevelse, og begyndte at se på sin mobil -hvilket fik mig til at tag over -og spillede som jeg bedst kan lide -og fik da gjort den flot stiv -inde jeg sprøjte på hendes arm og mobil -det var hun ej glad for -men forsøgte, at lade som ingenting -det gjorde jeg næsten ikke kunne lade være at grine (ikke særligt pænt) kunne mærke temperament for første gang;-) Det var over 15minutter tilbage -og hun sagde straks -om jeg ikke ville have et bad -men jeg bad hende massere mine ben på forsiden -det blev noget meget ½hjertet noget -og efter 10minutter måtte jeg jo tag det bad -her mødte jeg pigen fra det andet rum der var i bad -da jeg kom til badeværelset -ventede pænt udenfor -men da hun åbnet døren blev hun så forskrækket over, at se mig stå der med håndklæde om livet -så hun tabte sit håndklæde -det var da et herligt syn... Alt i alt synes jeg det blev lidt som forventet -og det var godt det ikke er første gang jeg prøver det -så skuffelsen ikke blev for stor til, at få det bedst ud af det -så da jeg gik med min vand (som hun lige skulle mindes om, at havde lovet mig) var jeg ok. tilfreds. Jeg fik set pigen live -hvilket var en fornøjelse, og måtte jo også røre og sexe med hende... Men kan ikke beskylde hende for, at give sig hen -hvilket også for mig er forståligt -når det er noget jeg køber, kan jeg ikke forvente 100% selv om jeg har oplevede det flere gange ved andre piger. Så forstår jeg det godt. Men hvis hun havde været min, så havde jeg givet hende den helt store svingtur -som hun nok aldrig har prøvet før.  Det positive er at jeg fik noget ind på "brystkontoen" og hendes krop var lige efter min smag -så det kan jeg leve højt på en tid. Genbesøg næppe... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beskrivelsen. Har længe overvejet et besøg ved hende, men det bliver lige genovervejet. Det er også brysterne der trak i mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et besøg hos Candy for nyligt, var meget i lig med trådstarters oplevelse.

Bestilte tid, betaling ved ankomst til rummet, og så et par minutter inden hun var tilbage. Man fik valget mellem de forskellige ydelser, men der skulle træffes en beslutning, og betalingen skulle falde med det samme.

En ordentlig omgang oliesjask på bagsiden, med lidt pirring mellem ballerne engang imellem, og lidt stryg af hendes store silikonebryster.

Efter vend rundt, blev der arbejdet ret intenst henimod afslutningen - og herefter blev der tilbudt bad. For øvrigt i en livsens farlig brusekabine, som var hævet 30-40 meter over gulvet, og hvor plastikbunden var godt glat efter de mange hundrede liter olie, som er blevet vasket af oppe i den.

Det positive - hun gav et megagodt blowjob, og selvom det var vintertide, var der godt med varme på, så man ikke frøs nogen steder. Dejlig slank pige, med nogle ordentlige kasser, hvis man er til det.

Det negative - lidt for meget samlebåndsarbejde, og lidt for resultatorienteret, i stedet for at pirre hele vejen, til man er ved at eksplodere af liderlighed. Begejstringen nåede at dale mellem hendes pirringer, så det var ikke super fedt.

Gentagelse med hende - nae, så skal byen vist være tømt for alle andre muligheder

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 12 timer siden:

For øvrigt i en livsens farlig brusekabine, som var hævet 30-40 meter over gulvet,

Kan godt forstå det var farligt, der må være højt til loftet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 9 timer siden:

Kan godt forstå det var farligt, der må være højt til loftet :-) 

Hvis der er en joke i den sætning, har jeg misset den... Men ja, der er vel omkring 2,5 meter til loft i det rum, så ikke noget med at man står krumbøjet i brusekabinen

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 12 minutter siden:

Hvis der er en joke i den sætning, har jeg misset den... Men ja, der er vel omkring 2,5 meter til loft i det rum, så ikke noget med at man står krumbøjet i brusekabinen

Det er der......du skriver 30-40meter:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 20.12.2020 at 21:52:

. For øvrigt i en livsens farlig brusekabine, som var hævet 30-40 meter over gulvet, og hvor plastikbunden var godt glat efter de mange hundrede liter olie, som er blevet vasket af oppe i den.

 

Var der elevator eller lift til rådighed??? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...