Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Goddag brødre. 

Jeg skal en tur til sjælland næste uge og søger lidt hjælp. 

Jeg har aldrig fået ud løsning bare ved blowjob, og kunne virkelig tænke mig og prøve. 

Nogen som kan hjælpe med anbefalinger, må gerne være med deepthroat, savl, lyde og slug. 

På forhånd tak

Skrevet
Dansken1 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har aldrig fået ud løsning bare ved blowjob, og kunne virkelig tænke mig og prøve. 

Nogen som kan hjælpe med anbefalinger,

Ingen sex eller onani i en uge før, kolde brusebade, løse bukser - og så find en pige, der ikke bare høvler løs, men f.eks. starter med at tage den i munden og så uden at gøre noget særligt, lader den vokse sig stor og strong ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Ingen sex eller onani i en uge før, kolde brusebade, løse bukser - og så find en pige, der ikke bare høvler løs, men f.eks. starter med at tage den i munden og så uden at gøre noget særligt, lader den vokse sig stor og strong ;-)

June i Ahornsgade. Dybt, vådt vildt. Hun er bare dejlig. Lykkes det ikke med hende, så lykkes det aldrig.

Skrevet
deep skrev, for 3 timer siden:

June i Ahornsgade. Dybt, vådt vildt. Hun er bare dejlig. Lykkes det ikke med hende, så lykkes det aldrig.

Jeg håber da du får provision for dine anbefalinger af June, for du har ikke andre indlæg de sidste 5 år, end om June. (Bortset fra 2 af Anna, fra samme sted) 
Det kan godt klinge lidt hult, omend hun generelt får gode anmeldelser. 

Skrevet
Fun_for_me skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber da du får provision for dine anbefalinger af June, for du har ikke andre indlæg de sidste 5 år, end om June. (Bortset fra 2 af Anna, fra samme sted) 
Det kan godt klinge lidt hult, omend hun generelt får gode anmeldelser. 

Det fåes ikke meget bedre end hos June

Skrevet

Har ikke prøvet June, men for 300kr/15min vil jeg sige du burde prøve Michelle på Frederikssundsvej. Men det hele kommer jo også an på hvor meget du tænder på pigen. Vil dog lige sige at der ikke er savl og slug hos hende. Men måske kan betale ekstra, da hun ikke virkede som om hun afskyede kunne lide sperm i munden. Jeg kommer normalt heller ikke let ved BJ men havde ingen problemer hos hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.