Red25 37 Skrevet 1. Oktober, 2020 Som overskriften antyder søger jeg erfaringer med Kim k. Nogle. Der har mødt hende og kan fortælle lidt https://annoncelight.dk/showad/305176 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 1. Oktober, 2020 Hej mener hun er anmeldt tidligere, kan ikke huske om det var et andet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red25 37 Skrevet 1. Oktober, 2020 CphGuy skrev, for 16 minutter siden: Hej mener hun er anmeldt tidligere, kan ikke huske om det var et andet navn Jeg har forgæves ledt efter det. Da jeg også mente at havde læst noget engang. Men kan ikke finde det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 1. Oktober, 2020 ellers giv hende her et skud Tilbud!, sprøjt på mine nye babser, kun 300kr, eller lad mig sluge sperm. Ellers en lækker kæresteoplevelse med slug mums;)Idag 14-18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 711 Skrevet 1. Oktober, 2020 Tusser... Tjek Silikone bryster... Tjek Det ser fornuftigt ud...! Håber der er nogle der har prøvet hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 711 Skrevet 1. Oktober, 2020 CphGuy skrev, for 4 minutter siden: ellers giv hende her et skud Tilbud!, sprøjt på mine nye babser, kun 300kr, eller lad mig sluge sperm. Ellers en lækker kæresteoplevelse med slug mums;)Idag 14-18 Hun fik bare virkelig dårlige anmeldelser sidst hun var oppe og vende... Har du haft bedre held?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 1. Oktober, 2020 Kubrick skrev, Lige nu: Hun fik bare virkelig dårlige anmeldelser sidst hun var oppe og vende... Har du haft bedre held?? Altså, hvis det "bare" er for at få tømt kanonen - så er det jo fin pris, og hun sutter dig helt ren. har IKKE knaldet hende, men hun er da sød & rar når man besøger hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fun_for_me Skrevet 1. Oktober, 2020 Kubrick skrev, for 3 timer siden: Tusser... Tjek Silikone bryster... Tjek Sili babser kunne være udført væsentlig pænere.... Tjek. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 711 Skrevet 1. Oktober, 2020 Fun_for_me skrev, for 3 timer siden: Sili babser kunne være udført væsentlig pænere.... Tjek. Svært at sige... Synes det ligner, der er lavet et løft i forbindelse med indsættelsen af implantatet, det giver nødvendigvis ar rundt ved brystvorten og ned under brystet... Just saying Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2769 Skrevet 2. Oktober, 2020 Fun_for_me skrev, for 17 timer siden: Sili babser kunne være udført væsentlig pænere.... Tjek. Hvad med at blive medlem i en kunstklub, hvis du synes det giver mening at dele dine synspunkter om det du ser på billeder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg