Hop til indhold
Sleins

Real Amanda City centrum

Recommended Posts

Har været på et lille besøg hos den unge kvinde . 
Hun er bestemt rigtig flot , billederne ligner hende umiddelbart . 
Hun er også sød og imødekommende , selve sexen var nok ikke lige min smag og måske heller ikke hendes ..tror ikke jeg kommer igen , vil nok hellere vælge et mere sikkert kort .  Kan være det var kemi , så andre kan måske være mere heldige . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sleins skrev, for 53 minutter siden:

Har været på et lille besøg hos den unge kvinde . 
Hun er bestemt rigtig flot , billederne ligner hende umiddelbart . 
Hun er også sød og imødekommende , selve sexen var nok ikke lige min smag og måske heller ikke hendes ..tror ikke jeg kommer igen , vil nok hellere vælge et mere sikkert kort .  Kan være det var kemi , så andre kan måske være mere heldige . 

Jeg har været mere heldig. Har været forbi Amanda en håndfuld gange i løbet af eftersommeren.

Hun har en sygt lækker krop. Og i øvrigt det frækkest flirtende ansigt, jeg har mødt.

Har anmeldt hende her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/125061-når-dine-bryster-en-anden-trøster…af-rock-nalles-”amanda”/?tab=comments#comment-1182086

Jeg har også forsøgt at beskrive det, man ikke får ved Amanda, som man selvfølgelig skal være opmærksom på - og som måske kan være med til at forklare din oplevelse med hende.

Amanda er ikke perfekt, men for mit vedkommende er jeg hver gang gået mere end tilfreds fra samværet. 

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...