Hop til indhold

Real Amanda City centrum

Featured Replies

Skrevet

Har været på et lille besøg hos den unge kvinde . 
Hun er bestemt rigtig flot , billederne ligner hende umiddelbart . 
Hun er også sød og imødekommende , selve sexen var nok ikke lige min smag og måske heller ikke hendes ..tror ikke jeg kommer igen , vil nok hellere vælge et mere sikkert kort .  Kan være det var kemi , så andre kan måske være mere heldige . 

Skrevet

Skulle vi prøve med et link så vi andre kan følge med...?

Skrevet

Tak Pacer 

Skrevet
Sleins skrev, for 53 minutter siden:

Har været på et lille besøg hos den unge kvinde . 
Hun er bestemt rigtig flot , billederne ligner hende umiddelbart . 
Hun er også sød og imødekommende , selve sexen var nok ikke lige min smag og måske heller ikke hendes ..tror ikke jeg kommer igen , vil nok hellere vælge et mere sikkert kort .  Kan være det var kemi , så andre kan måske være mere heldige . 

Jeg har været mere heldig. Har været forbi Amanda en håndfuld gange i løbet af eftersommeren.

Hun har en sygt lækker krop. Og i øvrigt det frækkest flirtende ansigt, jeg har mødt.

Har anmeldt hende her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/125061-når-dine-bryster-en-anden-trøster…af-rock-nalles-”amanda”/?tab=comments#comment-1182086

Jeg har også forsøgt at beskrive det, man ikke får ved Amanda, som man selvfølgelig skal være opmærksom på - og som måske kan være med til at forklare din oplevelse med hende.

Amanda er ikke perfekt, men for mit vedkommende er jeg hver gang gået mere end tilfreds fra samværet. 

Cob

Redigeret af cobham

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.