Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at mine 2 ynglingspiger ikke kunne tage imod i dag. Måtte jeg finde alternativer og endte på lucernevej.

Kom uanmeldt og håbede på en tur med Mona. Men mutter kom med en anden pige Apple.

Apple vejer under 50 kg. 155 cm høj. Slank smukt ansigt. Damn når håret er slået ud er hun fin. Hun har en lille c skål og en lækker krop.

Hvis i kan få hende gjort varm garantere jeg en god oplevelse. 
Jeg skal helt sikkert have en tur mere med hende 

8000

ps hvis du er en sucker efter god massage så glem hende. Hendes kvaliteter sidder i personligheden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 6 timer siden:

Efter at mine 2 ynglingspiger ikke kunne tage imod i dag. Måtte jeg finde alternativer og endte på lucernevej.

Kom uanmeldt og håbede på en tur med Mona. Men mutter kom med en anden pige Apple.

Apple vejer under 50 kg. 155 cm høj. Slank smukt ansigt. Damn når håret er slået ud er hun fin. Hun har en lille c skål og en lækker krop.

Hvis i kan få hende gjort varm garantere jeg en god oplevelse. 
Jeg skal helt sikkert have en tur mere med hende 

8000

ps hvis du er en sucker efter god massage så glem hende. Hendes kvaliteter sidder i personligheden.

 

Tak for den og for engang skyld en efterlysning som rykker :lol: 

Personligt havde jeg dog valgt Thong (hun ridder simpelthen nosserne ud af Lucernevej)

Men nu handler Efterlysningen dog også om noget helt andet, sorry afspor :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 1 time siden:

Sku det være morsomt?

Nej, det er faktisk sørgeligt. 

Du kunne selv google på under den tid det tager at skrive et indlæg her. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 30.9.2020 at 15:51:

Hvis i kan få hende gjort varm garantere jeg en god oplevelse. 

Det må hun være blevet idag. Hu-hej over stok og sted med en glad, smilende og lattermild pige. Hun taler dansk og har en dejlig humor. 

Ellers enig med min Mentor 8000 i at hun er yderst velskabt, meget petit og så har hun ingen tatoos eller piercinger. Jeg lagde i al fald ikke mærke til nogen. 
Mona/Nanna var lige inde og hilse på da jeg havde været i bad, og var også med til at vinke farvel da jeg gik. Hun er en god sælger, hende Mona :D
Men Apple skal bestemt besøges igen. Hendes massage minder om Is´ fra Hedemannsgade. Man synes ikke rigtig der bliver trykket igennem, men når den er slut er alle musklerne alligevel løsnet godt op, og hydraulikken er nulstillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, den 9.10.2020 at 11:08:

Nej, det er faktisk sørgeligt. 

Du kunne selv google på under den tid det tager at skrive et indlæg her. 

/North 

Jeg mente et link til klinikken på f.eks AL. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det er svært at give et præcist svar på denne tråd, givet situationen pt; men det skal ikke holde mig tilbage:
Ved nogle af jer, om Apple er fast ved Jailak ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved det er svært at give et præcist svar på denne tråd, givet situationen pt; men det skal ikke holde mig tilbage:
Ved nogle af jer, om Apple er fast ved Jailak ?

Det var hun i al fald før nedlukningen, men vist ikke alle ugens dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 54 minutter siden:

Jeg ved det er svært at give et præcist svar på denne tråd, givet situationen pt; men det skal ikke holde mig tilbage:
Ved nogle af jer, om Apple er fast ved Jailak ?

Hun er ikke fast. Passer et andet job i byen også. Men mutter er go til at svare på hvem der er på job, så hun er til at finde.  Mit andet besøg hos hende var skuffende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Hun er ikke fast. Passer et andet job i byen også. Men mutter er go til at svare på hvem der er på job, så hun er til at finde.  Mit andet besøg hos hende var skuffende. 

Du skriver i anmeldelsen at du håbede på en tur med Mona. Er Mona "mutter" på Jailak ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 2 timer siden:

Du skriver i anmeldelsen at du håbede på en tur med Mona. Er Mona "mutter" på Jailak ?

Nej.  Mona arbejder der sommetider. 
 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...