Guest Valderrama Skrevet 30. September, 2020 Hej i forum De fleste anmeldelser herinde er advarsler om dårlige oplevelser, hvilket er gode info at dele. Men foranlediget af tvivl om pigens ægthed og om hun er prof, vil jeg dele mine erfaringer med hende https://sugardaters.com/da/profile/5PZPw1jmWb Kontakten gik rimelig hurtig og smertefri, hvor vi fik snakket forventninger og ønsker igennem, og aftalt en dag at mødes, desværre kom der et syg barn på tværs, men hun var frisk på en ny aftale 14 dage senere. Vi havde udvekslet billeder, så jeg var rimelig sikker på at det var den smukke pige jeg ville møde, men mødte alligevel op med sommerfugle i maven hos hende. Lad mig bare sige jeg blev IKKE skuffet, tværtimod hun er en smuk, dejlig lille slank pige med ben i næsen, og en krop som lavet efter mine tanker om en perfekt pige Jeg har aldrig følt mig så velkommen, og skønt med en pige man både kan tale med og give den gas med i soveværelset, hun er en ener i mine øjne hun er præcis som hun skriver i sin profil ÆGTE - LIGEFREM OG NYSGERRIG 100% Ægte 100% Sin egen Og i dag var hun 100% MIN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthas Fun World 21 Skrevet 30. September, 2020 Valderrama skrev, for 34 minutter siden: Hej i forum De fleste anmeldelser herinde er advarsler om dårlige oplevelser, hvilket er gode info at dele. Men foranlediget af tvivl om pigens ægthed og om hun er prof, vil jeg dele mine erfaringer med hende https://sugardaters.com/da/profile/5PZPw1jmWb Kontakten gik rimelig hurtig og smertefri, hvor vi fik snakket forventninger og ønsker igennem, og aftalt en dag at mødes, desværre kom der et syg barn på tværs, men hun var frisk på en ny aftale 14 dage senere. Vi havde udvekslet billeder, så jeg var rimelig sikker på at det var den smukke pige jeg ville møde, men mødte alligevel op med sommerfugle i maven hos hende. Lad mig bare sige jeg blev IKKE skuffet, tværtimod hun er en smuk, dejlig lille slank pige med ben i næsen, og en krop som lavet efter mine tanker om en perfekt pige Jeg har aldrig følt mig så velkommen, og skønt med en pige man både kan tale med og give den gas med i soveværelset, hun er en ener i mine øjne hun er præcis som hun skriver i sin profil ÆGTE - LIGEFREM OG NYSGERRIG 100% Ægte 100% Sin egen Og i dag var hun 100% MIN Taaak! Og tak for idag. Håber du kigger forbi en anden gang ;o) Virkelig dejligt selskab og vidunderlig tid i lagnerne ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 884 Skrevet 30. September, 2020 Jeg kan kun være enig i Valderamas anmeldelse. Skønt at se en bedømmelse baseret på et møde i virkeligheden, i stedet for en bedømmelse baseret på hvilken kategori man har valgt. Samantha er det bedste sex og hun er selvfølgelig ægte. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 30. September, 2020 Samanthas Fun World skrev, 1 time siden: Taaak! Og tak for idag. Håber du kigger forbi en anden gang ;o) Virkelig dejligt selskab og vidunderlig tid i lagnerne ;o) Det er mig der takker søde @Samanthas Fun World for at ville se en helt alm. mand som mig. Vi ses igen prinsesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg