Hop til indhold
Guest Valderrama

Samantha’s Fun World, Aarhus

Recommended Posts

Guest Valderrama

Hej i forum

De fleste anmeldelser herinde er advarsler om dårlige oplevelser, hvilket er gode info at dele. 

Men foranlediget af tvivl om pigens ægthed og om hun er prof, vil jeg dele mine erfaringer med hende

 

https://sugardaters.com/da/profile/5PZPw1jmWb

 

Kontakten gik rimelig hurtig og smertefri, hvor vi fik snakket forventninger og ønsker igennem, og aftalt en dag at mødes, desværre kom der et syg barn på tværs, men hun var frisk på en ny aftale 14 dage senere. 

Vi havde udvekslet billeder, så jeg var rimelig sikker på at det var den smukke pige jeg ville møde, men mødte alligevel op med sommerfugle i maven hos hende. 

Lad mig bare sige jeg blev IKKE skuffet, tværtimod :x hun er en smuk, dejlig lille slank pige med ben i næsen, og en krop som lavet efter mine tanker om en perfekt pige :P Jeg har aldrig følt mig så velkommen, og skønt med en pige man både kan tale med og give den gas med i soveværelset, hun er en ener i mine øjne hun er præcis som hun skriver i sin profil ÆGTE - LIGEFREM OG NYSGERRIG 

100% Ægte

100% Sin egen

Og i dag var hun 100% MIN :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 34 minutter siden:

Hej i forum

De fleste anmeldelser herinde er advarsler om dårlige oplevelser, hvilket er gode info at dele. 

Men foranlediget af tvivl om pigens ægthed og om hun er prof, vil jeg dele mine erfaringer med hende

 

https://sugardaters.com/da/profile/5PZPw1jmWb

 

Kontakten gik rimelig hurtig og smertefri, hvor vi fik snakket forventninger og ønsker igennem, og aftalt en dag at mødes, desværre kom der et syg barn på tværs, men hun var frisk på en ny aftale 14 dage senere. 

Vi havde udvekslet billeder, så jeg var rimelig sikker på at det var den smukke pige jeg ville møde, men mødte alligevel op med sommerfugle i maven hos hende. 

Lad mig bare sige jeg blev IKKE skuffet, tværtimod :x hun er en smuk, dejlig lille slank pige med ben i næsen, og en krop som lavet efter mine tanker om en perfekt pige :P Jeg har aldrig følt mig så velkommen, og skønt med en pige man både kan tale med og give den gas med i soveværelset, hun er en ener i mine øjne hun er præcis som hun skriver i sin profil ÆGTE - LIGEFREM OG NYSGERRIG 

100% Ægte

100% Sin egen

Og i dag var hun 100% MIN :wub:

Taaak! Og tak for idag. Håber du kigger forbi en anden gang ;o) Virkelig dejligt selskab og vidunderlig tid i lagnerne ;o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig i Valderamas anmeldelse. Skønt at se en bedømmelse baseret på et møde i virkeligheden, i stedet for en bedømmelse baseret på hvilken kategori man har valgt. 

Samantha er det bedste sex og hun er selvfølgelig ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Samanthas Fun World skrev, 1 time siden:

Taaak! Og tak for idag. Håber du kigger forbi en anden gang ;o) Virkelig dejligt selskab og vidunderlig tid i lagnerne ;o) 

Det er mig der takker søde @Samanthas Fun World for at ville se en helt alm. mand som mig. 
Vi ses igen prinsesse :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...