MisterBP 16 Skrevet 30. September, 2020 (edited) https://annoncelight.dk/showad/278026Jeg er en lidt "ældre herre",som efter en rygoperation,har haft svært ved at få rejsning og efterfølgende udløsning, hvis jeg ikke psykisk føler, at glædespigen spillede med på GFE oplevelsen! Efterhånden troede jeg,at det var umuligt i Danmark, at møde en GP, som kunne og ville give,en ægte overbevisende kæresteoplevelse!-Jeg har på klubberne i Malaga festet med "Party Girls" ,som uden besvær og med indlevelse let gav en overbevisende kæresteoplevelse,- så hvorfor var der ingen i Danmark? Jeg fik lavet en aftale med Melinda,den sidste dag hun var i Holsted-nu er hun i Holstebro! -En flot ung kvinde åbnede døren - sød,smilende og imødekommende!-I sengen, tændte synet af Melinda mig så meget,at jeg halvgamle mand,følte jeg var blevet 30 år yngre-seriøst! -En GFE oplevelse,som lignede en af fortidens virkelige kæresteoplevelser! Jeg må med glæde erkende,at Melinda har fået en fast kunde i mig! ●BACK IN HOLSTEBRO^^●☆°Hot Sexy Black Angel°☆JUST FOR YOU!!♡☆__SEX.BLOWJOB.69.ANAL.MASSAGE. __♡☆CASH AND MOBILPAY ☆♡● ♡●Rewiews on eroguide●☆LAST 2 DAYS!^^☆ - Annoncelight.html Redigeret 30. September, 2020 af MisterBP Mangler fil 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterBP 16 Skrevet 30. September, 2020 Jeg er nomalt ikke til analt sex,så svaret er nej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg