Hop til indhold
Youngster89

Trine Tease i Esbjerg

Recommended Posts

Første anmeldelse fra min side, men mit første møde med @Trinetease fortjener en kommentar med på vejen ^_^

GP mødommen har længe skulle tages, men den rigtige mulighed har aldrig rigtig budt sig. Har læst flere af de adskillige positive anmeldelser af Trine og har længe kigget på hendes annonce, men det har aldrig passet med geografien. 
.... lige indtil jeg til min store glæde så at hun lagde vejen forbi Esbjerg. Aftalen blev lavet et par dage i forvejen og da dagen langt om længe kom var det med spænding at jeg ringede til Trine og fortalte at jeg var fremme. Jeg fik adressen og nervøsiteten tog til efterhånden som jeg nærmede mig. 
Trine tog imod i døren og - hold da op :o Trine så skøn ud! Der blev afregnet og nervøsiteten var på sit højeste!

Trine tog hurtigt initiativ og af kom tøjet, mens der blev pillet og kysset. Vil spare jer for detaljerne om selve akten, men der blev slikket, kysset, suttet og knaldet i forskellige stillinger og jeg oplevede en oprigtig indlevelse fra Trine - præcis hvad jeg ønskede - en rigtig kæreste oplevelse. 
Trine er en petit pige hvilket for mig er et stort plus og det betød at Trine kunne “komme op og hænge” :P

Efter selve akten var der tid til hyggesnak om løst og fast og der var ikke en oplevelse af at blive “ekspederet” ud. 
 

Jeg tilslutter mig derfor koret at fine anmeldelser. 
Tak Trine - håber du kommer igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Tillykke med dit første besøg og godt og fornuftigt valg af Trine. Der går du ikke galt i byen og hun er jo både smuk og dejlig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
cassanova skrev, for 1 minut siden:

Kan ikke se at Trine Tease er i Esbjerg lige nu. Ingen annonce på Annonce Light.

Trine kommer jo lidt forskellige steder i landet og når hun ikke er i Esbjerg længere, så kan du heller ikke finde hende på annonceligt på Esbjerg længere. 
 

Trine har kun annonce på når hun er aktiv og derefter væk igen indtil hun igen er aktiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 4 minutter siden:

Trine kommer jo lidt forskellige steder i landet og når hun ikke er i Esbjerg længere, så kan du heller ikke finde hende på annonceligt på Esbjerg længere. 
 

Trine har kun annonce på når hun er aktiv og derefter væk igen indtil hun igen er aktiv. 

Tak , jeg venter spændt på at hun igen dukker op i Esbjerg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Kan ikke se at Trine Tease er i Esbjerg lige nu. Ingen annonce på Annonce Light.

Det er også ved at være nogle uger siden - så lidt på bagkant ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...