Hop til indhold

Ada i Randers med Golden shower

Featured Replies

Skrevet

Besøgte her til aften Ada i Randers

https://annoncelight.dk/showad/301467 

Efter lidt misforståelser omkring mødetidspunkt blev døren åbnet af en smilende sød kvinde som helt sikkert er hende på billederne. Havde på sms bestilt 30 min inkl Golden shower. Ada spurgte om det skulle være stort eller lille shower. Hvis "lille" kunne det foregå på gulvet ved siden af sengen, hvorimod et stort skulle foregå på det kolde badeværelsesgulv. Kunne jo godt høre hvad hun foretrak, så tog en lille..... 

Tøjet blev smidt og vi lagde os på sengen. Hun kom tæt ind til mig og begynder at kysse min kind, hals, skuldre og brystkasse. Dejlig med noget nærvær og jeg gengældte hendes kys. Hun har nogle rigtig gode bryster, som også blev kysset. Vi lagde os i en 69'er, elskede i flere stillinger inden hun fandt et stort håndklæde frem og vi lagde os klar på gulvet. Her fortsatte hun rideture hvor tempoet steg og steg. Hun trak sig ud og sprøjtede udover mig. Stillede sig over mig og kørte hurtigt hånden over missen og sprøjtede bare videre. Total frækt. Derefter satte hun sig på hug over min pik og begyndere at urinere på pikken. Strålen blev kraftigere og hun bevægede sig op og ned af min krop, imens hun samtidig gav mig et mega vådt handjob. Den "lille" shower blev til en "stor", ja faktisk en kæmpestor. Hun blev ved og ved og og jeg tænkte, det var da enormt, hvad hun kunne rumme. Jeg fornemmede at hun også synes at det var mega frækt og vi snakkede efterfølgende om den dejlige oplevelse. 

Hun er sød, smuk, lækker krop og mega god sex så jeg kan kun anbefale hende på det varmeste eller måske snarere det vådeste. Så er man til GS er hun en perle. Pris for 30 min sex og GS kr 800,-

Skrevet

Jeg har også besøgt hende i dag. Jeg kan kun erklære mig enig med livsnyder, hun er superdejlig, lille og har store frække bryster. Og så er hun lækker i sengen, vild i varmen og giver en fabelagtig service. Normalt holder jeg mig fra 600 kr / halve times piger, men hende her er bestemt undtagelsen til den regel. Hun er superdejlig og sød & lækker. Og er her 6 dage endnu. 

• 1 month later...
Skrevet

Havde en tur med en lille spansk skønhed i Aalborg hvor jeg havde valgt golden shower med og kender godt det med det kolde badeværelsesgulv :) Hun havde dog lidt svært ved det da jeg sad klar under hende så hun måtte bruge det "varmevand"  som hjælp og tak skaber jeg skal da lige hilse og sige det vand var varmt :rolleyes: puhaa det var lige før jeg savnede det kolde gulv en overgang :) men lyder som en kanon fedt oplevelse du havde dig der!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.