Hop til indhold

Problemer med SD

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jeg har profil inde på sugardaters i håb om at finde en jeg kan hygge mig med blandt andet se film, dejlig sex og hvad man ellers bliver enige om. Her til aften kan jeg ikke få lov at logge ind. Er der andre som har problemer med at logge ind så høre jeg gerne fra jer. Kunne det være en mulighed min profil er blevet hacket som jeg ikke håber. Jeg har prøvet at sende en ny kode men heller ikke det lykkedes mig altså at få de mails fra dem.

Skrevet
Peter26 skrev, for 1 minut siden:

Hej!

Jeg har profil inde på sugardaters i håb om at finde en jeg kan hygge mig med blandt andet se film, dejlig sex og hvad man ellers bliver enige om. Her til aften kan jeg ikke få lov at logge ind. Er der andre som har problemer med at logge ind så høre jeg gerne fra jer. Kunne det være en mulighed min profil er blevet hacket som jeg ikke håber. Jeg har prøvet at sende en ny kode men heller ikke det lykkedes mig altså at få de mails fra dem.

Jeg kan heller ikke få lov lige nu. Siden påstår at det er et ugyldigt login.

Skrevet

Det samme her .... Min Premium profil er blevet til en Free selvom der er betalt indtil primo oktober. Tænker det er et generelt problem....

Redigeret af TheJack

Skrevet
Tingel skrev, for 22 minutter siden:

Jeg kan heller ikke få lov lige nu. Siden påstår at det er et ugyldigt login.

Det sammen med min konto, så godt at se det ikke kun er mig

Ps: Russerne kommer 

Redigeret af The_Man

Skrevet

Jeg oplever det samme. Alle indstillinger og blokeringer væk og free profil. 

Jeg bliver snart træt af det, men der er lige en eller to eller tre, jeg gerne vil møde 

Skrevet

min profil er blevet helt slettet, vi er flere der skriver om det samme her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/123536-sugar-dating-sider/page/2/#comments

Skrevet

Jeg kan godt logge ind nu her til morgen! 

Skrevet

Det nye design og de nye muligheder, syntes jeg ikke virker. Betalingen udløber i morgen og bliver ikke fornyet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.