Coco Darling 798 Skrevet 29. September, 2020 Hej. Da jeg er ved at planlægge nye billeder, har fotografen spurgt efter hvad fil størrelse jeg ønsker. Så har i andre glædespiger og jer der hjælper andre med annonce et godt tip til hvad der er en god str uden at være for lille eller stor i opløsning ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 29. September, 2020 Hvis jeg var dig ville jeg nok prøve lig lidt frem og se hvordan det ser ud. De billeder du har nu ser gode ud - også på en stor skærm;) Er det nye billeder du har i tankerne? PS.: Fristende forøvrigt - nok et bedre ord end gode 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 29. September, 2020 Du har nogle fristende og meget skønne fotos @Coco Darling Jeg er vild med at du viser din kvindelighed med kønsbehåring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 29. September, 2020 (edited) Det anbefalede her på EG er 1600x900, mine egne billeder har en lavere størrelse, men synes dog de har en acceptabel opløsning.. Man kan altid komprimere filen, hvis den skulle være for stor Redigeret 29. September, 2020 af Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. September, 2020 (edited) Gem dem i minimum 1-2 mb og også gerne 5 eller 10 mb, hvis du alligevel har en prof fotograf til at tage billeder af dig Så har du høj kvalitet til evt. senere brug. De enkelte annoncesites kan formentlig også helt automatisk selv skalere dem ned i den størrelse, sitet har vedtaget, de må være. Store billedfiler kan du også selv gemme I lavere opløsning, hvis der er brug for det Venligst French Redigeret 29. September, 2020 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 30. September, 2020 Coco Darling skrev, for 10 timer siden: Hej. Da jeg er ved at planlægge nye billeder, har fotografen spurgt efter hvad fil størrelse jeg ønsker. Så har i andre glædespiger og jer der hjælper andre med annonce et godt tip til hvad der er en god str uden at være for lille eller stor i opløsning ? Jeg er enig med frenchlover1. Du kan altid gøre et billede mindre, i en mindre opløsning og færre pixels. Det er meget sværere at gøre et billede større, og give det flere pixels. Derfor få billederne i stor størrelse. Herefter kan du eksperimentere med at gøre dem mindre. Husk bare at gemme originalen uændret, så kan du altid starte forfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. September, 2020 Mr_HBX(2) skrev, for 13 timer siden: Hvis jeg var dig ville jeg nok prøve lig lidt frem og se hvordan det ser ud. De billeder du har nu ser gode ud - også på en stor skærm;) Er det nye billeder du har i tankerne? PS.: Fristende forøvrigt - nok et bedre ord end gode Mange tak Ja jeg skal have tage nye billeder, jeg kan godt lide der er nye billeder 1-3 gange om året KnudSan skrev, for 12 timer siden: Du har nogle fristende og meget skønne fotos @Coco Darling Jeg er vild med at du viser din kvindelighed med kønsbehåring Mange tak Er også glad for dem, og vil gerne have flere for synes der der trænger til nye. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. September, 2020 Emmalie skrev, for 12 timer siden: Det anbefalede her på EG er 1600x900, mine egne billeder har en lavere størrelse, men synes dog de har en acceptabel opløsning.. Man kan altid komprimere filen, hvis den skulle være for stor Mange tak for de oplysninger, dem har jeg overses Og tak for tippet til #frenchlover1 og #migmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 30. September, 2020 Coco Darling skrev, for 14 timer siden: Hej. Da jeg er ved at planlægge nye billeder, har fotografen spurgt efter hvad fil størrelse jeg ønsker. Så har i andre glædespiger og jer der hjælper andre med annonce et godt tip til hvad der er en god str uden at være for lille eller stor i opløsning ? Han/hun skal bare levere i den størrelse han tager dem i. Du kan bagefter selv reducere til en passende størrelse. Husk lige at have en skriftelig aftale med ham om at DU ejer billederne. Hvis ikke så får du problemer hvis andre vælger at bruge dine billeder på egne annoncer - den er set mange gange før. Og please undgå retouchering. Kan forstå på nogle af pigerne at det er den samme fotograf de bruger og næsten alle de billeder ser forfærdelige ud pga underlig dejagtig hud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. September, 2020 Lasselarseb skrev, for 3 timer siden: Han/hun skal bare levere i den størrelse han tager dem i. Du kan bagefter selv reducere til en passende størrelse. Husk lige at have en skriftelig aftale med ham om at DU ejer billederne. Hvis ikke så får du problemer hvis andre vælger at bruge dine billeder på egne annoncer - den er set mange gange før. Og please undgå retouchering. Kan forstå på nogle af pigerne at det er den samme fotograf de bruger og næsten alle de billeder ser forfærdelige ud pga underlig dejagtig hud. Super tak ja jeg skal da huske en kontakt ved fotografen. De fleste af mine billeder står der mit navn på og hvornår de er fra, så er de forhåbentlig ikke brugbar for andre at bruge. Jeg undgår ikke retouchering, dette for at sløret ansigt og personlig kende tegn. Jeg er åben om dette i annonce og hjemmeside. Dog må det ikke været overdrevne retouchering så jeg får dukke hud Jeg har brugt forskellige fotografer, og selfie derved meget forskellige billeder også med hvordan de er retouchering. Dette synes jeg er godt med lidt bladet billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 30. September, 2020 Coco Darling skrev, for 8 timer siden: Super tak ja jeg skal da huske en kontakt ved fotografen. De fleste af mine billeder står der mit navn på og hvornår de er fra, så er de forhåbentlig ikke brugbar for andre at bruge. Grunden til at du skal sørge for skriftelig aftale er den simple at fotografen har ophavsret til billederne. Du har selvfølgelig brugsretten. Med en kontrakt har du retten til billederne da du har betalt for dem. Hvis andre bruger billederne kan du ikke bevise du har ophavsretten og fotografen vil sikkert ikke risikere en konflikt med en tredje person pga omtalen. Så den der misbruger billederne trækker den længste strå, da ingen tør risikere omtale. Coco Darling skrev, for 8 timer siden: Jeg undgår ikke retouchering, dette for at sløret ansigt og personlig kende tegn. Jeg er åben om dette i annonce og hjemmeside. Dog må det ikke været overdrevne retouchering så jeg får dukke hud Jeg har brugt forskellige fotografer, og selfie derved meget forskellige billeder også med hvordan de er retouchering. Dette synes jeg er godt med lidt bladet billeder Brug pixellering da det er reelt nok. Tjek nogle af annoncerne for danske piger her på stedet og bemærk hvor unaturlig huden ser ud. Dine billeder ser ganske fine ud så ingen grund til panik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. September, 2020 Takker, det glæder mig mine billeder ikke er for retouchering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. Oktober, 2020 Generelt er jeg enig med at man bør undgå eller i det mindste minimere retouchering aht troværdighed. Se bare på se og hørs billeder af gamle Sanne Salomonsen ! hvis en brugtvogns forhandler gjorde det samme med en bil, så røg han bag tremmer Spøg til side: Jeg anbefaler, at man forsøger at lave fotos så 'færdige' som muligt 'in camera', f.eks ved at være meget bevidst om hvad man vil vise og hvad man vil skjule. Det kan være ved hjælp af lys, pålædning og poseringer. Derudover skal fotograden leverer billeder i max. størrelse kameraet kan levere og gerne i RAW eller TIFF format. Disse formater fylder en del, men er bedst når man nu skal ændre billedet og der findes gratis software JPEG formatet er ikke særligt velegnede til redigering (beskæring, rettelse af farver, konvertering til sort/hvid) eller retouchering (Sløring, fjernelse af sær kendetegn etc.).. Når man tiilfreds med billede redigeringen, bør man gemme i JPEG format i så stor opløsning som web-sitet tillader, helst skærm opløsning ( ofte 1920*1080 pixels) og fienst mulig kvalitet. Websitet kan så vælge at lægge mindre versioner op og linke til det større billede (eller lade være). Lige nu sidder jeg og redigere 300 plus billeder jeg tog af en side 9 pige i sommerferien Hun er rørerende enig med mig i, at billeder skal retoucheres så nænsomt som muligt - det var en fantastisk sjov og lærerig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg