Hop til indhold
fyr9000

STIK IND, STIK UD...STIK A

Recommended Posts

Guest mature man

Jeg har for nogle år siden da jeg var “ny” mht. købesex “hoppet” på noget som minder om det – tæt på den samme formulering – osse i Støvring – anyway – pigen jeg mødte var en gammel 60+ sur/gnaven kone – efter 5 min. blow får man besked på at selv spille sig færdig :(

Ved ikke om det er den samme, men jeg ville ikke bruge tid overhovedet på den annonce ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 29/9/2020 at 14:45:

nogen der har besøgt hende?

 

https://annoncelight.dk/showad/304996

 

Hej med jer

Jeg var omkring hende i aftes, og med den " anbefaling" der lige blev smidt ti min efter jeg havde lavet en aftale med hende, var alle mine parader oppe.

Hun læser ikke SMS, jeg ringede først og hun tog ikke telefonen, så sendte jeg en SMS, under svar, fa jeg var klar ringende jeg igen og hun tog telefonen, vi aftale tid og jeg skulle ringe når jeg var der ( motellet )

Fik værelsesnummer og jeg kom ind, vi satte os ned og snakkede lidt om det forstående job, og ingen alarm klokker ringede ved mig, hun er nok mere end 40 år, men en fin fast lille krop og naturlige bryster, jeg tog 45 min til 1100kr og efter lidt nedre rengøring fordi det var længe soden sidste bad gik vi i gang.

 

Jeg elsker og starte stående, hvor pigen guffer og kæler formane nosser , det er bare min favorit stilling pt, lidt efter blev benene lidt vakkelvorne, hvorefter jeg lagde mig på sengen, så gik det ellers løs med Superfrans og kys og kæl, hun spurgte på , om jeg var klar til fuck, men jeg takkede nej, - de sidste to gange jeg har haft condom på, har pikken været rød i over en uge, som om jeg er overfølsom for condom, så det blev kun til en sutter, efter de 40 min kom jeg ud over hendes ansigt.

 

for mig var det en god oplevelse med din kontakt også øjenkontakt, så klar anbefaling, hun taler dansk med Fyns dialekt :-)

 

Så hvis man er til det blide, og synes en pige på omkring 50 år, men en lille smule mave er ok, så bare kom afsted, jeg kommer helt sikkert ogen, skal lige have samlet lidt energi og penge

Go aften til alle

Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...