Hop til indhold
Sugarmann

Julie 22år student (tæt på Kolding)

Recommended Posts

Guest CphGuy

Jeg vil bide mig selv i næsen på, at du kommer til at skulle "betale noget forud, for jeg er blevet snydt før"

men, let's see - jeg har ikke skrevet eller talt med "damen", men det lugter lidt af et scam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har skrevet med hende. Der svares på dansk, pænt og høfligt.

jeg har modtaget priser på sms.

Jeg er også meget i tvivl, ser ud til at hendes hår på numsebillede er meget længere end de andre billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys

it was tempting to visit and I thought I should try even though fellow guys told it was fake girl and today I went there after couple of chats , then it was outside of kolding in lunderskov  , the place was a house . But the girls was not the same as mentioned on the photo . But the girl who came was the girl in this profile and she was hot , but didn’t good service , not doing what was agreed , felt cheated guys . This is the girl who it was actually . Waste of time and money , please be wise . And not stupid like me .https://annoncelight.dk/showad/302319

 

 

Redigeret af Keeper
Adr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...