Hop til indhold
Big3lover

Sonja / Amira - En trist affærde

Recommended Posts

Tak for den ellers fine research flere af jer gjorde jer ulejlighed med forleden vedr. Sonja / Amira eller hvad hun nu kalder sig. Som jeg kan tyde det har anmeldelserne ellers været i den gode ende, så var egentlig ikke nevøs for en "nitte". Men det skulle vise sig at jeg tog helt fejl.

https://annoncelight.dk/showad/303751

https://annoncelight.dk/showad/290754

Nå, men fik en aftale i stand dagen før og hun sms'ede ca et kvarter før ankomst at nu var hun klar. Positivt tænkte jeg, for tit oplever jeg at de enten har glemt det eller sovet over sig ved de tidlige aftaler. Ved ankomst konstaterede jeg hurtigt at det var hende på billederne, som også var helt forventet. Rigtig flot og sød pige. Dejlige ungpigeformer og lækre store bryster og en rigtig sød stemme. Havde bestilt et kvarter som jeg så ofte gør de første gange (måske er det en fejl), men stak hende en hund ekstra og fik sikret mig at hun var med på lidt forskellige stillinger. Men så stoppede det positive også her.

Ned på sengen og fik gummi på en halvslap pik (fejl nr.1). Det lykkedes hende dog på en uanmindelig monoton måde at få suttet den lidt mere stiv, men så heller ikke mere. "What do you want position" spurgte hun så, og jeg bad hende starte med at ride. Det bliver godt med de bryster i ansigtet tænkte jeg. Men nej, hun fik placeret sig på en måde så jeg ikke kunne bevæge mit underliv, og armene på en måde så jeg dårligt kunne rører ved brysterne. Hver gang under hele agten, hvor jeg forsøgte at ændre lidt på stillingen kom det let irriteret: " WHAT"! Skulle bruge megen anstrengelse på at forklare hvad jeg ville - også fordi hun stort set ikke kan et pip engelsk. Så jeg blev aldrig helt kampklar, men fik dog  på mirakuløst vis afleveret en sjat i kondomet i doggy - som iøvrigt også forkom meget akavet.

En trist affærde på alle tænkelig måder hvad engagement angår. Om det er fordi hun er ved at bryde op fra byen eller hun bare havde en mega dårlig dag ved jeg ikke. Kemi var der intet af, så måske var jeg bare SLET ikke hendes kop te, fair nok. Men en anbefaling kan jeg desværre ikke give hende på nogen måde. Det var det simpelthen for slap en forestilling til.

Adspurgt hvor hun kom fra svarede hun Polen. Mit indtryk var ellers hun skulle være fra Ungarn, men måske har jeg overset noget i de andre anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 37 minutter siden:

En trist affærde på alle tænkelig måder hvad engagement angår. Om det er fordi hun er ved at bryde op fra byen eller hun bare havde en mega dårlig dag ved jeg ikke. Kemi var der intet af, så måske var jeg bare SLET ikke hendes kop te, fair nok. Men en anbefaling kan jeg desværre ikke give hende på nogen måde. Det var det simpelthen for slap en forestilling til.

Adspurgt hvor hun kom fra svarede hun Polen. Mit indtryk var ellers hun skulle være fra Ungarn, men måske har jeg overset noget i de andre anmeldelser.

Tak for din beretning. Hun er måske ved at være noget træt og udkørt efter endnu en lang turne i DK.

Som du nok allerede har set, det svarer slet ikke til mine besøg hos hende sidste år, hvor hun havde en nærmest "nabopige", pleasende interesse og bestemt ikke nærig mit. adgang til hverken sine bryster eller andre intime områder og forslag til hvad man kunne fornøje sig med. 

Hun er ikke fra nogen af de to lande du nævner.
Men hun ønsker nok ikke at skilte med sit ophav - lige som mange andre fra samme område. Det blev jeg først opmærksom på, da en anden pige fra samme land fortalte mig, noget irriteret, at jeg havde skrevet i en beretning hvor hun var fra, selv om hun ikke selv skrev det i sin annonce. 
Så hvis pigerne ikke selv oplyser om oprindelsesland på deres annoncer, synes jeg heller ikke vi bør nævne det her. De har ofte en grund til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre være med dig her Big3lover havde samme oplevelse for et par måneder siden og helt enig hendes "ynglings" ord er what. Havde købt 30 min og var ude efter 20 hvor hun måtte afslutte mig med HJ bare for at få lidt ud af det. Det er sku ærveligt for hun er jo en køn nok tøs og man havde gode forventninger fra tidligere anmeldelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 12 timer siden:

Nu jeg glad for jeg ikke besøgte hende :D

Ja men som sagt det tidligt om formiddagen, og det kunne jo sagtens være at jeg bare ikke var hendes type. Ikke alle GP'er er lige "prof" hvad det angår, og det kan man vel dybest set heller ikke beklikke. Hos nogen fremgår det tydeligt - andre steder får man samme service uanset hvad tidspunkt på dagen eller hvem man er son type.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 29.9.2020 at 09:36:

Tak for din beretning. Hun er måske ved at være noget træt og udkørt efter endnu en lang turne i DK.

Som du nok allerede har set, det svarer slet ikke til mine besøg hos hende sidste år, hvor hun havde en nærmest "nabopige", pleasende interesse og bestemt ikke nærig mit. adgang til hverken sine bryster eller andre intime områder og forslag til hvad man kunne fornøje sig med. 

Hun er ikke fra nogen af de to lande du nævner.
Men hun ønsker nok ikke at skilte med sit ophav - lige som mange andre fra samme område. Det blev jeg først opmærksom på, da en anden pige fra samme land fortalte mig, noget irriteret, at jeg havde skrevet i en beretning hvor hun var fra, selv om hun ikke selv skrev det i sin annonce. 
Så hvis pigerne ikke selv oplyser om oprindelsesland på deres annoncer, synes jeg heller ikke vi bør nævne det her. De har ofte en grund til det. 

Tak for dit indlæg!

Du har ganske ret i ,at pigerne fra det pågældende land, må være trætte og udkørte efter flere af dem har arbejdet her i landet siden "sommer"!

En anden ting er, at flere af pigerne-fra det pågældende land- ikke bare kan rejse hjem på ferie og tilbage til Danmark igen,uden det kan have katastrofale økonomiske konsekvenser for dem og måske deres familie,fordi Corona-tallene i deres hjemland forhindre dem i,at de kan rejse tilbage til Danmark igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er nok gået galt i byen hvis man tænker man skal ligge og føre dybe samtaler med sådan en pige som Sonja for hun fatter ikke 3 sammenhængende ord på engelsk, så det er nok derfor hun så ofte svarer “What” ?..tilgengæld kan man få hende til at stå på hovedet mens man knepper hende lodret hvis man har lyst til det..jeg synes sgu hun er en dejlig pige og jeg kunne sagtens finde på at tage en tur mere med hende igen en dag :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, den 17.10.2020 at 03:56:

Man er nok gået galt i byen hvis man tænker man skal ligge og føre dybe samtaler med sådan en pige som Sonja for hun fatter ikke 3 sammenhængende ord på engelsk, så det er nok derfor hun så ofte svarer “What” ?..tilgengæld kan man få hende til at stå på hovedet mens man knepper hende lodret hvis man har lyst til det..jeg synes sgu hun er en dejlig pige og jeg kunne sagtens finde på at tage en tur mere med hende igen en dag :)

Der er flere nyere beretninger som peger på, at hun nok er begyndt at køre noget på rutinen, og forhåbentlig bare trænger til en lang ferie, hvilket desværre er svært når nærmest alle grænser er lukkede igen.

Men jeg er helt enig i - og det ikke kan være en overraskelsen hvis man læser tidligere anmeldelser - at Sonja både er meget lidt kommunikerende på engelsk, og heller ikke er den udfarende type, meget mere i den pleasende afdeling. 
Her er hvad jeg skrev i den første anmeldelse af Sonja efter hun var ankommet i DK sidste år - og det blev hurtigt bekræftet af flere andre, som iøvrigt også alle havde haft en god oplevelse. 

Nogen kommunikation er mulig, men hun taler meget lidt engelsk, hvilket lidt underbygger den "bly datter" ting, hvis det giver mening! Hun er heller ikke super udfarende, men er klart med på hvad man gerne vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Autobahn: ja ok, det er også 1 1/2 år siden jeg besøgte hende og lavede også en anmeldelse herinde af mine oplevelser med hende, måske er hun blevet træt som du nævner..?

Ellers enig i din beskrivelse af hende, og vil lige nævne at hvis man som jeg er vild med analsex så er eller var hun ihvertfald lidt af en perle, hun kunne virkelig tage den :wub:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...