Sgade12 18 Skrevet 28. September, 2020 Jeg har været forbi en skøn pige i aften. Du bliver mødt af en skøn og imødekommende pige i døren når du kommer til stedet. Det indtryk ændre sig ikke under akten. Viki lever sig virkeligt ind i akten og hun er en naturlig skøn kvinde med nogle meget legesyge bryster. Der er intet mekanisk over hende og hun er let til et smil. Selve sexakten var på alle måder dejlig og hun er bestemt ikke berøringsangst. Hun får 6 ud af 6 stjerner herfra - og jeg er sikker på jeg skal forbi igen. https://annoncelight.dk/showad/288058 PS. Drenge, nu er i ordentlige ved hende hun er bestemt en stjerne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 30. September, 2020 Helt enig. Hun har par dejlige bryster, og klager heller ikke hvis hun får et par finger op. Hun er skøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viki Aalborg 8 Skrevet 5. Oktober, 2020 Thank you so much dear and see you soon Kisses for you guys Viki 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 99 Skrevet 9. November, 2020 Hun ser brænd godt ud men hvordan kan det lige være hun har 15 forskellige opslag på AL og ES? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 29. Oktober, 2022 Viki Aalborg skrev, den 5.10.2020 at 02:07: Thank you so much dear and see you soon Kisses for you guys Viki do you have strapon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viki Aalborg 8 Skrevet 30. Oktober, 2022 (edited) Yes Redigeret 30. Oktober, 2022 af Viki Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NogetPåDenDumme 36 Skrevet 31. Oktober, 2022 Selv om man har kørt i en time. Så har hun ingen problemer med at bryde aften, før man når hen til døren. For at vide, i tlf at vente 20 min. Der efter ingen kontakt. Pænt nederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 31. Oktober, 2022 Frankie38xl skrev, den 30.9.2020 at 19:18: Helt enig. Hun har par dejlige bryster, og klager heller ikke hvis hun får et par finger op. Hun er skøn Det føles , bare så lækkert og stikke fingrene op i fissen . Mange gp vil ikke . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fandangoxxx 2 Skrevet 31. Oktober, 2022 Viki er bare dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 3. November, 2022 Er hendes annonce aktiv, link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 3. November, 2022 exostar skrev, for 1 time siden: Er hendes annonce aktiv, link? Værs'go : https://annoncelight.dk/showad/287582 Og der er flere af dem på AL ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 4. November, 2022 Peter563 skrev, den 31.10.2022 at 09:56: Det føles , bare så lækkert og stikke fingrene op i fissen . Mange gp vil ikke . Det er også en meget vigtig del af det for mig, spørger altid ved bestilling om man må, jeg vil ikke betale 11 - 1200 kr for en halv time med en pige man ikke må give finger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 4. November, 2022 Den lille buk skrev, for 22 minutter siden: Det er også en meget vigtig del af det for mig, spørger altid ved bestilling om man må, jeg vil ikke betale 11 - 1200 kr for en halv time med en pige man ikke må give finger. Helt enig . Det er sku bare lækkert og mærke et fugtigt underliv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg