Hop til indhold
Sgade12

Viki fra Aalborg (øst)

Recommended Posts

Jeg har været forbi en skøn pige i aften.

Du bliver mødt af en skøn og imødekommende pige i døren når du kommer til stedet. Det indtryk ændre sig ikke under akten.

Viki lever sig virkeligt ind i akten og hun er en naturlig skøn kvinde med nogle meget legesyge bryster. 

Der er intet mekanisk over hende og hun er let til et smil. Selve sexakten var på alle måder dejlig og hun er bestemt ikke berøringsangst.
 
Hun får 6 ud af 6 stjerner herfra - og jeg er sikker på jeg skal forbi igen. 
 
PS. Drenge, nu er i ordentlige ved hende hun er bestemt en stjerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, den 30.9.2020 at 19:18:

Helt enig. Hun har par dejlige bryster, og klager heller ikke hvis hun får et par finger op. Hun er skøn

Det føles , bare så lækkert og stikke fingrene op i fissen . Mange gp vil ikke . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter563 skrev, den 31.10.2022 at 09:56:

Det føles , bare så lækkert og stikke fingrene op i fissen . Mange gp vil ikke . 

Det er også en meget vigtig del af det for mig, spørger altid ved bestilling om man må, jeg vil ikke betale 11 - 1200 kr for en halv time med en pige man ikke må give finger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille buk skrev, for 22 minutter siden:

Det er også en meget vigtig del af det for mig, spørger altid ved bestilling om man må, jeg vil ikke betale 11 - 1200 kr for en halv time med en pige man ikke må give finger.

Helt enig . Det er sku bare lækkert og mærke et fugtigt underliv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...