Hop til indhold

Nørrebro omkring Stefansgade

Featured Replies

Skrevet

Hej alle!

Nu flytter jeg fra Amager og ind på Nørrebro omkring stefansgade. Jeg har tidligere nydt at kende til de glædespiger, der huserede i det lokale, og ønsker derfor en viden omkring, hvad der rører sig på Nørrebro omkring Stefansgade.

Er der et guldmine af dejlige damer, eller bare en enkelt eller to jeg MÅ kende til? 

Er der et perfekt sted til bare at få 15 minutters blow uden kondom her i nærheden? 

Hvad har I af erfaringer? Kh Aqunax

Skrevet
aqunax skrev, for 1 time siden:

Hej alle!

Nu flytter jeg fra Amager og ind på Nørrebro omkring stefansgade. Jeg har tidligere nydt at kende til de glædespiger, der huserede i det lokale, og ønsker derfor en viden omkring, hvad der rører sig på Nørrebro omkring Stefansgade.

Er der et guldmine af dejlige damer, eller bare en enkelt eller to jeg MÅ kende til? 

Er der et perfekt sted til bare at få 15 minutters blow uden kondom her i nærheden? 

Hvad har I af erfaringer? Kh Aqunax

Bor selv på nørrebro, og kan sige at udvalget ikke er det største, men da pigerne bliver kørt mellem forskellige lejligheder kan det jo være på et tidspunkt. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.