Hop til indhold
LoveGirls

Sweet Caroline - et glædeligt gensyn i København

Recommended Posts

Sweet Caroline

Hvis nogen opfatter mit review som meget positivt, så er det ganske enkelt fordi Sweet Caroline er den dejligste pige jeg har oplevet indenfor branchen.

Og hvis Caroline ikke var bare en lille smule glad for at se mig igen, så bør hun få samtlige skuespilspriser i Cannes for hendes performance.

Helt ærligt, så har jeg savnet Caroline, selvom hendes sidste besøg i København blev dyrt for mig - enkelte dage måtte jeg besøge hende mere end én gang.

Men jeg opdagede, at hun var retur, og straks mærkede jeg blodet rulle hurtigere rundt i min krop, varmen brede sig, selv min vejrtrækning blev hurtigere. Min tid er ellers ikke til “pjat og pjank”, men alligevel fik jeg arrangeret et møde samme aften til et dejligt, frækt og varmt gensyn. :D

Stedet var samme lejlighed, hvor jeg havde besøgt Caroline flere gange før, en pæn og ren lejlighed I en sidegade til Valby Langgade ikke langt fra Valby Station. Kommunikationen, Indgangsproceduren foregik nemt og diskret.

Caroline er en dejlig og fræk ung pige, som er den perfekte kombination af uskyld og fræk furie. Hun lokker med sin kælne uskyld, før hun overtager dig med grådige kys, og varme sexede krop. Det blev til en god gang varm og tæt sex med masser af kys, mere vil jeg ikke sige om selve forløbet.

Jeg prøver på ikke at have naive forestillinger om GP’ernes lyst til deres erhverv, men Caroline giver mig i høj grad illusionen af, at vi er drevet af en fælles lyst. Hun både giver meget af sig selv, men hun kræver også noget den anden vej - det er fantastisk at mærke.

Jeg ved stadig ikke, om Caroline kun er 19 - det håber jeg næsten ikke. Men hun er meget ung, ingen tvivl om det. Der var en tråd om man kunne være 19 år og veluddannet, sikkert møntet på Caroline, vil jeg tro. Men jeg opfatter veluddannet, som et livs-begreb. Og Caroline har en rigtig dejlig personlighed, livserfaren, vidende, berejst, empatisk, nysgerrig. Så i min verden er hun ganske veluddannet, og med tid bliver der sikkert fyldt mere på - så hvad skal det ikke blive til? :o

Mht. det sexuelle ved jeg ikke om jeg vil kalde Caroline veluddannet, hun er vel nok nærmere et naturtalent, nysgerrig, let lærende og i stand til at tage egne initiativer. Denne gang havde jeg bare lyst til at mærke hende tæt i form af ganske almindelig sex, men jeg har tidligere leget mere avancerede lege med hende, hvilket hun også mestrede fuldt ud.

Og den sædvanlige, JA, hendes bryster er naturlige.

Jeg ønsker alle en god aften, og til jer, der skulle besøge Caroline, så opfør jer ordentligt og respektfuldt, så får I garanteret en fantastisk fræk oplevelse. :)

LoveGirls
Redigeret af LoveGirls
Manglede link

Del dette indlæg

Link til indlæg
  drakumar skrev, den 29.9.2020 at 19:07:

Har hun ikke nogle "ekstra kilo"?

Ekstra i forhold til hvad? Det er vist i kategorien “smag og behag”.

Hun er ikke en tynd pige, så hvis det er ens præference, så er hun ikke den rette.
Hun har gode former uden at være fed, så er man til lidt kvindelighed, så er hun den rette.

Og hvis man selv er i stand til at optræde ordentligt og “tænde pigen op”, så er hun den HELT rette!!
Så får man en varm og engageret gang sex af højeste klasse - det fik jeg under alle omstændigheder.

Jeg gider ikke spilde min tid på spinkle kvinder, dårlig service og fake billeder, det slipper jeg for hos Caroline - hun er bare en autentisk fræk pige.

Lovegirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun har bestemt ekstra kilo - jeg var forbi hende, men gik igen. Havde læst gode anmeldelser men hun var noget federe end  det fremgår af billederne og jeg var ikke tiltrukket af hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Loveyouladies skrev, den 30.9.2020 at 20:43:

Hun har bestemt ekstra kilo - jeg var forbi hende, men gik igen. Havde læst gode anmeldelser men hun var noget federe end  det fremgår af billederne og jeg var ikke tiltrukket af hende...

Igen “ekstra i forhold til hvad?”

ikke at det betyder noget for mig hvordan andre vurderer pigerne, men det er som skrevet et spørgsmål om smag og behag. Jeg synes billederne er rimelig retvisende, Caroline er ikke en af de tynde modeller, der er lidt kvindelig velformethed, trods hendes unge alder. Caroline er lige min smag.

Hvad billederne ikke kan vise, er hendes super intensitet i hendes seksualitet. Der er sikkert flere piger der yder på højt niveau, men hun er absolut min top-oplevelse med sine krævende kys, tæt omslynget hed kropskontakt helt uden berøringsangst. Det har hver gang været en kamp for mig at forlade hende efter en hed time eller to og det virker, som det er en gensidig følelse. Hun giver meget af sig selv.

Nu kan jeg se, at hun kun er her 5 dage mere og jeg er bortrejst. Det er det eneste negative jeg kan sige om Caroline :( 

LoveGirls

Redigeret af LoveGirls
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
  LoveGirls skrev, den 1.10.2020 at 20:11:

Igen “ekstra i forhold til hvad?”

ikke at det betyder noget for mig hvordan andre vurderer pigerne, men det er som skrevet et spørgsmål om smag og behag. Jeg synes billederne er rimelig retvisende, Caroline er ikke en af de tynde modeller, der er lidt kvindelig velformethed, trods hendes unge alder. Caroline er lige min smag.

Hvad billederne ikke kan vise, er hendes super intensitet i hendes seksualitet. Der er sikkert flere piger der yder på højt niveau, men hun er absolut min top-oplevelse med sine krævende kys, tæt omslynget hed kropskontakt helt uden berøringsangst. Det har hver gang været en kamp for mig at forlade hende efter en hed time eller to og det virker, som det er en gensidig følelse. Hun giver meget af sig selv.

Nu kan jeg se, at hun kun er her 5 dage mere og jeg er bortrejst. Det er det eneste negative jeg kan sige om Caroline :( 

LoveGirls

Jeg synes simpelthen hun var for tyk; ikke tiltrækkende - og slet ikke som på billederne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...