Hop til indhold

Recommended Posts

Så kommer der lige en anmeldelse mere, skylder vist lidt herinde...

Har være en del gange ved Siam Thai Massage i Esbjerg (kongensgade) Helt klart for massagens skyld - det gør de nemlig RIGTIG godt, pæne rene lokaler - det er massage og INTET andet. Der er altid ejeren sød pige, dygtig, men ikke nogen skønhed, der er som regel også en anden pige, men næsten aldrig den samme.

MEN ringede til dem i dag og nummeret virkede ikke, ved ikke om de har lukket?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så kommer der lige en anmeldelse mere, skylder vist lidt herinde...

Har være en del gange ved Siam Thai Massage i Esbjerg (kongensgade) Helt klart for massagens skyld - det gør de nemlig RIGTIG godt, pæne rene lokaler - det er massage og INTET andet. Der er altid ejeren sød pige, dygtig, men ikke nogen skønhed, der er som regel også en anden pige, men næsten aldrig den samme.

MEN ringede til dem i dag og nummeret virkede ikke, ved ikke om de har lukket?!

--

X-tra nysgerrig.

Ved du, om man kan få mere end massage?

Hun er tilbage igen, har været på ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå troede hun havde lukket ned - Tror bestemt ikke der er mulighed for mere end massage! Der har dog været et par piger der er gået "tæt" på men ikke mere end det.

Men hører da gerne hvis du oplever andet :)

Ellers kan jeg anbefale moon wellness massage i Tarp (Esbjerg) der er jeg rendt ind i en sød pige (har ikke set dem alle) og der tror jeg mulighende ligger for mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...