Hop til indhold
LidtForLiderlig

21 årig dansk studine! Ledig de næste 7 dage København

Recommended Posts

Er der nogle af de ærede brødre der har erfaringer her:

https://annoncelight.dk/showad/304983

Hvis knap så ærbare brugere har erfaringer modtages de med kyshånd.

Er tæt på identisk med Filippas tekst... can være copycat eller catfish...

Har været med nogle år nu så ingen "tag en for holdet" kommentarer, mange tak ;0)

Redigeret af LidtForLiderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisk123

Super sød dansk pige, men virker meget ny og meget forsigtig i dette fag.

Utrolig flot og ret lav (og var tæt på at spørge om hun faktisk var over 18, hun ligner en på 16) 

Skønt naturlig krop, og flotte b-skål bryster. 

Hun dufter og smager skønt og sådan set bare en helt normal teenage tøs som der gerne vil tjene lidt penge.

Hun er utrolig stram, som i helt åndssvag stram, og jeg spurgte 2 gange om hun var okay. Hun sagde hun vidste godt hun var stram, og jeg bare skulle komme i gang. Jeg tog det dog stille og roligt.

Hun tungekysser ikke (Jeg havde lige børstet tænder i badet), og prøvede 2 gange at lægge om til det, men gav ikke ødelægge stemningen ved at brokke mig. 

Så hvis man er til ungpigeguff hvor man selv skal sætte programmet =10/10, men forvent ikke initiativ fra hendes side af. Hun spurgte flere gange, om hvad der så skulle til at ske.  

Hun havde øjenkontakt under hele forløbet og har meget smukke og søde øjne.

Bestilte 30 min, og der var absolut ingen stress fra hendes side af. Vi snakkede lidt før og lidt efter og sagde jeg altid var velkommen til at skrive igen. 

Kan set  hendes announce er slettet nu. 

Hun har intet med Filippa/Anastacia at gøre, og det er 2 forskellige stedet og MEGET forskellige piger.

 

 

Redigeret af Fisk123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Fisk123 skrev, for 19 minutter siden:

Super sød dansk pige, men virker meget ny og meget forsigtig i dette fag.

Utrolig flot og ret lav (og var tæt på at spørge om hun faktisk var over 18, hun ligner en på 16) 

Skønt naturlig krop, og flotte b-skål bryster. 

Hun dufter og smager skønt og sådan set bare en helt normal teenage tøs som der gerne vil tjene lidt penge.

Hun er utrolig stram, som i helt åndssvag stram, og jeg spurgte 2 gange om hun var okay. Hun sagde hun vidste godt hun var stram, og jeg bare skulle komme i gang. Jeg tog det dog stille og roligt.

Hun tungekysser ikke (Jeg havde lige børstet tænder i badet), og prøvede 2 gange at lægge om til det, men gav ikke ødelægge stemningen ved at brokke mig. 

Så hvis man er til ungpigeguff hvor man selv skal sætte programmet =10/10, men forvent ikke initiativ fra hendes side af. Hun spurgte flere gange, om hvad der så skulle til at ske.  

Hun havde øjenkontakt under hele forløbet og har meget smukke og søde øjne.

Bestilte 30 min, og der var absolut ingen stress fra hendes side af. Vi snakkede lidt før og lidt efter og sagde jeg altid var velkommen til at skrive igen. 

Kan set  hendes announce er slettet nu. 

Hun har intet med Filippa/Anastacia at gøre, og det er 2 forskellige stedet og MEGET forskellige piger.

 

 

Havde hun stedet, eller ?

Pudsigt, hun sletter annoncen lige efter du har besøgt hende?

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisk123
CphGuy skrev, for 1 minut siden:

Havde hun stedet, eller ?

Super sød dansk pige, men virker meget ny og meget forsigtig.

Utrolig flot og ret lav (og var tæt på at spørge om hun faktisk var over 18, hun ligner en på 16) 

Skønt naturlig krop, og flotte b-skål bryster. 

Hun dufter og smager skønt og sådan set bare en helt normal teenage tøs som der gerne vil tjene lidt penge.

Hun er utrolig stram, som i helt åndssvag stram, og jeg spurgte 2 gange om hun var okay. Hun sagde hun vidste godt hun var stram, og jeg bare skulle komme i gang. Jeg tog det dog stille og roligt.

Hun tungekysser ikke (Jeg havde lige børstet tænder i badet), og prøvede 2 gange at lægge om til det, men gav ikke ødelægge stemningen ved at brokke mig. 

Så hvis man er til ungpigeguff hvor man selv skal sætte programmet =10/10, men forvent ikke initiativ fra hendes side af. Hun spurgte flere gange, om hvad der så skulle til at ske.  

Kan set  hendes announce er slettet nu. 

Hun har intet med Filippa/Anastacia at gøre, og det er 2 forskellige stedet og MEGET forskellige piger.

 

CphGuy skrev, for 1 minut siden:

Havde hun stedet, eller ?

Pudsigt, hun sletter annoncen lige efter du har besøgt hende?

Ja hun har stedet i Valby. en lille lejlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ubderl

Fisk123 skrev, for 16 timer siden:

Super sød dansk pige, men virker meget ny og meget forsigtig.

Utrolig flot og ret lav (og var tæt på at spørge om hun faktisk var over 18, hun ligner en på 16) 

Skønt naturlig krop, og flotte b-skål bryster. 

Hun dufter og smager skønt og sådan set bare en helt normal teenage tøs som der gerne vil tjene lidt penge.

Hun er utrolig stram, som i helt åndssvag stram, og jeg spurgte 2 gange om hun var okay. Hun sagde hun vidste godt hun var stram, og jeg bare skulle komme i gang. Jeg tog det dog stille og roligt.

Hun tungekysser ikke (Jeg havde lige børstet tænder i badet), og prøvede 2 gange at lægge om til det, men gav ikke ødelægge stemningen ved at brokke mig. 

Så hvis man er til ungpigeguff hvor man selv skal sætte programmet =10/10, men forvent ikke initiativ fra hendes side af. Hun spurgte flere gange, om hvad der så skulle til at ske.  

Kan set  hendes announce er slettet nu. 

Hun har intet med Filippa/Anastacia at gøre, og det er 2 forskellige stedet og MEGET forskellige piger.

 

Ja hun har stedet i Valby. en lille lejlighed. 

Underligt at du skriver at hun intet har med flippa at gøre, når det er hende?

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, 1 time siden:

Ubderl

Underligt at du skriver at hun intet har med flippa at gøre, når det er hende?

Har du været hos hende, siden du ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
OleV skrev, for 2 timer siden:

Ubderl

Underligt at du skriver at hun intet har med flippa at gøre, når det er hende?

Billederne er da ikke den samme pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisk123

Det er 2 forskellige piger. 

Jeg har været hos begge og Filipa er absolut #1 ! Intet mindre end perfekt.

Denne pige har lånt/taget Filipas tekst, og har altså intet med hende at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisk123 skrev, for 26 minutter siden:

Det er 2 forskellige piger. 

Jeg har været hos begge og Filipa er absolut #1 ! Intet mindre end perfekt.

Denne pige har lånt/taget Filipas tekst, og har altså intet med hende at gøre.

 

Men det er da de samme billeder som Filippa bruger eller skal jeg have nye briller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Men det er da de samme billeder som Filippa bruger eller skal jeg have nye briller?

hvis du klikker på dette link/opslag - så JA! så er det det samme, da det ER filippas annonce

---------
 

Hun har jo decideret stjålet Filippa’s profil text! 
 

https://annoncelight.dk/showad/210997

________

pigen som denne tråd handler om, har pt. ikke en annonce oppe som virker/linket til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 22 minutter siden:

hvis du klikker på dette link/opslag - så JA! så er det det samme, da det ER filippas annonce

---------
 

Hun har jo decideret stjålet Filippa’s profil text! 
 

https://annoncelight.dk/showad/210997

________

pigen som denne tråd handler om, har pt. ikke en annonce oppe som virker/linket til.

Tak. Så faldt tiøren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Besøgte hende også, kan godt se hvad du mener med hun ser meget ung ud, men jeg vil tro hun er ca. 20/21
Lille pige, lækker marcipan numse, små bryster og pæn.

Jeg oplevede det samme som dig, lidt "meningsløst" blowjob med gummi

Jeg kunne dog få hende til at komme, da jeg slikkede hende, så tænkte at stå var hun nok "våd" nok til sex 

Men - godt med glidecreme, og ligemeget hvor meget hun først prøvede at sætte sig på toppen og vi skiftede til missionær, så kunne det bare overhovedet ikke lader sig gøre. 

Jeg er 20 cm, så det er også lidt mere end gennemsnittet, men kunne jo end ikke få "hovedet" indenfor.

Så, forvent er MEGET stram pige, og hvis du er str. end 13-15 cm så tror jeg godt du "næsten" kan glemme at komme "indenfor"
Men, sød & rar, og hun forventer du styre hvad der skal ske, som også blev beskrevet tidligere.

Komme IKKE igen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 20 timer siden:

 

Jeg er 20 cm, så det er også lidt mere end gennemsnittet, men kunne jo end ikke få "hovedet" indenfor.
 

Hvis det er diameter er det en hel del mere end gennemsnittet.

Men spøg til side: længde har ikke betydning for, om man kan komme indenfor. Det har diameter/omkreds, om noget.

Hvis det slet ikke kunne lade sig gøre, så er problemet nok at hun spænder (måske ufrivilligt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...