Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Hvorfor besøger i prostituerede?

Recommended Posts

Guest Hobrofyr

Havde lyst til at kneppe en storbarmet kvinde. Havde aldrig prøvet det før. 
og det lykkedes på en tur til Holland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah .. 
Jeg kunne ikke finde en kæreste eller en elskerinde.
Havde stort set ikke været tæt på en kvinde siden min skilsmisse .. det viste sig helt håbløst.
Efter 20 år, da jeg nærmede mig de 60, gav jeg op.
Siden da, har jeg besøgt nogle piger.

fyrenodv skrev, den 25.10.2020 at 11:23:

Men det viser sig, at det oftest er super flotte kvinder, der bare vil forsøde deres tilværelse. Det er dem som går forbi dig på gaden, og hvor du tænker - damn!. 

Enig. Det har også overrasket mig. 
Og så at de er så søde, på det menneskelige plan .. 
Jeg er altid blevet taget godt imod, det rammer en pæl gennem myten om 'smukke arrogante kvinder'

Slowhead skrev, den 2.5.2021 at 21:06:

specielt bare det ungdommelige.

Også enig. 
Der er noget uspoleret over de unge, de er meget mere sig selv ... 
Det er da meget muligt at en del mænd forandrer sig for lidt når de når ægteskabs- og karrierealderen .. men mange kvinder forandrer sig for meget ... og det er synd ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har butikker over hele landet og er sjældent hjemme = ingen damer gider mig i længden. Så derfor snupper jeg lige en betalingspige i ny og næ i stedet for at lyve overfor en pige og love hende kæreste udsigter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

fordi jeg helst ikke vil bruge tid på alle de romantisk udflugter, skal direkte til sagen :) og hvis hun er god jamen så starter romantikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
letsgo skrev, for 4 timer siden:

fordi jeg helst ikke vil bruge tid på alle de romantisk udflugter, skal direkte til sagen :) og hvis hun er god jamen så starter romantikken. 

så hvis glædespigen er god, så starter du romantikken med hende, eller hvordan skal det lige forståes ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg ved ikke, om mit spørgsmål burde ligge i en selvstændig tråd, men hvor mange besøg har I haft igennem tiden?

Selv har jeg ikke et præcist tal, men formentlig omkring 70 fordelt på ca 60 "udbydere".

Det billigste til kr 150,00 for mange mange år siden, og det dyreste til 4.000 i nyere tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jvnl skrev, den 28.10.2020 at 18:42:

Jeg har rimelig meget social angst, så det er ret svært at snakke med piger, og min kæreste (åbent forhold) bor lidt langt væk derovre i Amerika ..

+1

Har vel ubehandlet social fobi, eller er i hvert fald ikke særlig god til tage eller holde kontakt med andre mennesker - og slet ikke kvinder. Har egentlig ikke svært ved "at finde" en kæreste, men jeg kan se en systematik i mit liv om, at jeg bliver "samlet op" af en kvinde, som jeg egentlig ikke er specielt tiltrukket af eller forelsket i. Så efter en 5-6-7 år (afhængig af antallet af om der er børn involveret eller ej), går forholdet i opløsning.

Min kontakt til SB og GP igennem de sidste 10-12 år, har gjort mig meget mere selvsikker og rolig i min kontakt med kvinder. Det har så igen minimeret de meget ubehagelige udfald der indimellem kommer fra kvinder (eller også er det bare fordi, jeg er blevet ældre og møder et mere modent segment). Den første SB jeg mødte var heldigvis til et "kemimøde". Jeg var ved at dø. Hun var meget interesseret i at mødes igen, men der gik selvfølgelig flere måneder før jeg var mig selv igen så det blev ikke til mere :D 
Min bedste oplevelse med en GP var min første. Mødtes med en lidt ældre GP (dvs ældre end mig) i Stockholm. Det blev selvfølgelig aldrig til noget, hvor gummi var relevant for man kan jo ikke bare lade sådan et par pæne bryste ligge hen uden ekstra kærtegn ... Hun gav sig god tid, og lige inden hun gik vendte hun sig om og sagde "du... Der er altså ikke noget galt med dig". Det ændrede mit liv.

Siden da har jeg langsomt fået et mere naturligt forhold til at være intim med kvinder gennem at møde SB'er og GP'er, og i dag kan jeg faktisk godt have en flirt med en kvinde. Det har taget mange år, og der har været møder med omkring 20 SB'er og GP'er. Langt, langt, langt de fleste - vel faktisk dem alle sammen, har været rigtig søde mennesker. Nogle af dem har været lidt frustreret over, at jeg ikke har specifikke ønsker og feticher, men i stedet har brug for en, der kan lede vejen til en start. Men sådan er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at få ukompliceret sex - helt uden nogen strings attached. Kom, betal, knep, gå. Supernemt og man behøver ikke tænke over det bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wildcardf skrev, for 15 minutter siden:

Vis mig en mand der har kørt Volvo i 30 år, som siger nej til en tur i en Ferrari...:D:D

mig. jeg vil hellere have en tur i en saab 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...