Hop til indhold

Hjælp til først gang

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

er helt ny i det her og står over for mit først besøg hos en lækker pige ,i Aalborg området , Men har bruge for lidt hjælp med hvem jeg skal vælge .er ikke til nogle vildt sex bare. Det der tæller for mig er at pigen/damen kan lig det de laver .så bare kom med jeres bud 

ps er 41 år 

Skrevet

Hvis jeg var mand, så havde jeg besøgt Trine Tease. Jeg har mødt hende et par gange, og hun er en skøn kvinde der tydeligvis elsker sex og nyder sit job. Hun er smuk og man føler sig godt tilpas i hendes selskab, uanset om man er mand eller kvinde. 

Jeg er klar over det ikke er i Aalborg, men jeg lover dig hun er værd at køre efter. 

https://annoncelight.dk/showad/182326

Vælger du hende eller en anden, så fortæl kvinden at det er første gang du besøger en glædespige. Så ved hun at du nok er lidt nervøs, og at hun måske skal tage føringen en smule. Rigtig god fornøjelse. :)

Skrevet

Pas nu på! Dette kan blive en vanedannende og meget dyr fornøjelse. Snakker af erfaring. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.