Hop til indhold
Kom frisk

Efterlysning af thaimassage Kolding

Recommended Posts

Hej folkens 

Nogle der har nogle gode bud på thaimassage i Kolding man skal besøge ?? 
 

skal derned i næste uge så kunne da godt bruge et godt sted med god massage og fp ;)  

kom med nogle gode bud og links :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere steder, med skiftende piger. Du finder dem på AL.

Jeg kan anbefale hende her, som jeg altid har fået super service hos. Hun er smuk, slank og dygtig til både massage og det øvrige. Stedet er meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 12 timer siden:

Det lyder godt, BB Man :-) Hvordan er prisniveauet? Det plejer desværre at være meget dyrt i Kolding i forhold til Vejle.

Jeg er ikke så optaget af prisen, blot kvalitet og pris hænger sammen - og det gør det hos hende.

Jeg kan faktisk ikke huske den eksakte pris, men ikke så billigt som det tilsyneladende er for nogle af de "prisbevidste" herrer på besøg i Vejle og Fredericia, dog absolut pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 9 timer siden:

Jeg er ikke så optaget af prisen, blot kvalitet og pris hænger sammen - og det gør det hos hende.

Jeg kan faktisk ikke huske den eksakte pris, men ikke så billigt som det tilsyneladende er for nogle af de "prisbevidste" herrer på besøg i Vejle og Fredericia, dog absolut pengene værd.

Joh, men det er jo ikke ligegyldigt om man skal betale 1.500 for en time istedet for 1.000. Hvis kvaliteten ellers er sammenlignelig. Kolding er bare lidt tættere på for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, 1 time siden:

Joh, men det er jo ikke ligegyldigt om man skal betale 1.500 for en time istedet for 1.000. Hvis kvaliteten ellers er sammenlignelig. Kolding er bare lidt tættere på for mig.

Sorry, men vurdering af hvad der er ligegyldigt er tilsyneladende ret personligt. Jeg hader ligegyldig service - i sær hvis det er afspejlet i prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, 1 time siden:

Sorry, men vurdering af hvad der er ligegyldigt er tilsyneladende ret personligt. Jeg hader ligegyldig service - i sær hvis det er afspejlet i prisen.

Hvem taler om ligegyldig service? Jeg synes da netop at jeg ret så tydeligt skrev, "hvis kvaliteten ellers er sammenlignelig"

Jeg har været steder i Kolding til priser på 1.500 hvor kvaliteten/servicen/kemien eller hvad vi nu skal kalde det, ikke har kunnet leve op til hvad jeg oplevet I Vejle til betydeligt lavere priser. Det er jo ikke nødvendigvis dårligere, bare fordi priserne er rimelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 7 timer siden:

 

Nu har Ole jo skrevet at hendes priser er på nede Vejle niveau , så det understreger jo bare min pointe om, at det er ikke er godt bare fordi det er dyrt og ikke dårligt bare fordi prisen ikke er skyhøj. 

Lidt ærgerligt det skulle ende i mundhuggeri omkrig det, jeg tror måske du har misforstået mit ærinde. Jeg er ikke ude på bare at få det så billigt som muligt, men vil heller ikke snydes. Og det tyder jo på, at den omtalte kvinde er et rigtigt godt valg, så det vil jeg se frem til :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker lidt da jeg kun har fået link til en thai klinik at der ik er meget og komme efter i Kolding ? :) 

ja så håber jeg da ik der blir mere diskution klub når man laver en efterlysning om man skal give det ene eller andet beløb ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Manao gør det bestemt godt. Da jeg besøgte Manao sagde hun dog selv, at Meena giver bedre /hårdere massage end hende selv - de deler vist adresse.

Har desværre ikke fået prøvet Meena endnu, men Manaos B2B og pussy slide kan bestemt anbefales.

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...