Hop til indhold
steve

Nina facefuck Aarhus

Recommended Posts

Hej alle.
Tog en for holdet i går. Har en svaghed for et godt blow, så bestilte 15 med megafransk. 

Var på forhånd meget skeptisk pga menuen og billedeene. Billederne kunne godt være af hende - lidt svært at vurdere da der var meget mørkt i lejligheden. Men de er helt klart photoshoppet og det skal nok ligges 10 kg til. Hun er en rigtig køn pige.

Når det er sagt, så var det et rigtig godt besøg. Absolut et af de bedre blowjobs jeg har fået! Næsten ingen hænder, varieret og hun gaggede også er par gange. Afsluttede ved at hun spillede den af ind i munden og tog den dybt netop som jeg kom. 

Selvom jeg kun havde bestilt 15 min var der ingen stress på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommy123 skrev, for 12 minutter siden:

Hej alle.
Tog en for holdet i går. Har en svaghed for et godt blow, så bestilte 15 med megafransk. 

Var på forhånd meget skeptisk pga menuen og billedeene. Billederne kunne godt være af hende - lidt svært at vurdere da der var meget mørkt i lejligheden. Men de er helt klart photoshoppet og det skal nok ligges 10 kg til. Hun er en rigtig køn pige.

Når det er sagt, så var det et rigtig godt besøg. Absolut et af de bedre blowjobs jeg har fået! Næsten ingen hænder, varieret og hun gaggede også er par gange. Afsluttede ved at hun spillede den af ind i munden og tog den dybt netop som jeg kom. 

Selvom jeg kun havde bestilt 15 min var der ingen stress på.

 Jeg tjekkede hendes anmeldelser fra et udenlandsk site forleden, og fik så nøjagtig samme beretninger, både mht. hendes billeder og at hun faktisk er "real" med det hun tilbyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
tommy123 skrev, for 58 minutter siden:

Hej alle.
Tog en for holdet i går. Har en svaghed for et godt blow, så bestilte 15 med megafransk. 

Var på forhånd meget skeptisk pga menuen og billedeene. Billederne kunne godt være af hende - lidt svært at vurdere da der var meget mørkt i lejligheden. Men de er helt klart photoshoppet og det skal nok ligges 10 kg til. Hun er en rigtig køn pige.

Når det er sagt, så var det et rigtig godt besøg. Absolut et af de bedre blowjobs jeg har fået! Næsten ingen hænder, varieret og hun gaggede også er par gange. Afsluttede ved at hun spillede den af ind i munden og tog den dybt netop som jeg kom. 

Selvom jeg kun havde bestilt 15 min var der ingen stress på.

Sådan, Tommy! Fedt at du tog chancen og fik en god oplevelse! Hvordan er stedet, er det diskret, og passer de +10kg med de 68 kg der er angivet i annoncen eller er det 68kg plus moms? 

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,
Ja, det er dejligt når man tager chancen:smile:

Stedet er meget tæt på Viby torv og er dejlig diskret.

Vægt er meget svært at vurdere og betyder ikke så meget for mig. Nina er en rigtig flot pige, men der er nok forsvundet lidt former i billedredigeringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommy123 skrev, for 7 timer siden:

Hej alle.
Tog en for holdet i går. Har en svaghed for et godt blow, så bestilte 15 med megafransk. 

Var på forhånd meget skeptisk pga menuen og billedeene. Billederne kunne godt være af hende - lidt svært at vurdere da der var meget mørkt i lejligheden. Men de er helt klart photoshoppet og det skal nok ligges 10 kg til. Hun er en rigtig køn pige.

Når det er sagt, så var det et rigtig godt besøg. Absolut et af de bedre blowjobs jeg har fået! Næsten ingen hænder, varieret og hun gaggede også er par gange. Afsluttede ved at hun spillede den af ind i munden og tog den dybt netop som jeg kom. 

Selvom jeg kun havde bestilt 15 min var der ingen stress på.

Tak for din undersøgelse Tommy. Desværre er hun jo nu smuttet videre til Århus i stedet for at blive i dobbelt A. Satser på hun kommer retur engang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...