Hop til indhold
Trans-it

Chutima ADVARSEL

Recommended Posts

Chutima Wellness, Marielundvej 34B  i Herlev er thai, når det er værst. Betal for en time og få en halv. Når man gør opmærksom på det, lader de som om de ikke forstår - de forstår ellers alt. Gud ske lov er de fleste that'er søde og venlige, men hos Chutima er det modsat. så UNDLAD AT BESØGE DEM. Deres thai ladyboy er lady, men ikke boy. Post-up. Føj, hvor er jeg skuffet. Jeg ville indsætte et link, men efter mit besøg har de fjernet annoncen med Ann (ladyboy). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans-it skrev, for 2 timer siden:

Chutima Wellness, Marielundvej 34B  i Herlev er thai, når det er værst. Betal for en time og få en halv. Når man gør opmærksom på det, lader de som om de ikke forstår - de forstår ellers alt. Gud ske lov er de fleste that'er søde og venlige, men hos Chutima er det modsat. så UNDLAD AT BESØGE DEM. Deres thai ladyboy er lady, men ikke boy. Post-up. Føj, hvor er jeg skuffet. Jeg ville indsætte et link, men efter mit besøg har de fjernet annoncen med Ann (ladyboy). 

Ja det er øv, men sæt lige lidt flere ord på din oplevelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indsættelse af link.

Jeg havde bestilt 1 time med krops- og B2B massage. Først på ryggen, måske 10 minutter - "turn around". så med med brysterne et par minutter, og de føltes næsten som to kokosnødder - de var stenhårde. Så olie på humørstangen, og så var det bare om at få den til at sprøjte så hurtigt som muligt. Overhovedet ikke noget med følelse. Men så er man igen en oplevelse rigere - ikke en af de gode, men man ved da, at hende skal man ALDRIG mere besøge. Der bør I heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kristensen2201 skrev, den 12.10.2020 at 18:18:

Det da hende ann 47  er det ikke ? ...hun er meget anal fikseret alle hendes tilbud er blow og anal  eller sut og anal :) kan hun ikke li dansk ???? 

Jo du kan sagtens få dansk hos Ann også. men hendes spidskompetence er at modtage i bagdøren, hvilket hun gør udmærket.

Ann er ikke ladyboy, eller post-op. Hun er 100% dame. (ellers vil hendes søn sgu nok også undre sig)

Det må være en af "medarbejderne" der omtales af Trans-it.

Redigeret af Arne Diller
Stavefjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...