Hop til indhold
Mau

Randers - status september '20

Recommended Posts

Hej

Jeg håber der sidder nogle derude der kan hjælpe mig med lidt råd vedr. status på thaistederne i Randers, da det er ved at være længe siden jeg kom regelmæssigt i byen og hos nogle af pigerne der. Jeg skal snart et smut forbi Randers og tænker at gøre et 'come back' med en gang 'massage' ved den lejlighed. Jeg søger er et sted hvor man er sikker på en god oplevelse uden at blive flået. Der har ikke været skrevet meget om pigerne i Randers på det sidste så  har ikke rigtigt kunne finde noget brugbart om pigerne/stederne i byen pt. Er der noget godt i Randers pt. eller skal jeg bare gemme pengene til jeg kommer forbi Århus eller Vejle og så tage en af de sikre der?

Min sidste oplevelse i Randers var med Lun hos Jiramon: https://annoncelight.dk/showad/290201
Lun er sød og en flot kvinde, men med en pris på 1.000,- kun for massage og HJ så er det sgu for dyrt. Er der for øvrigt nogen der nogensinde har fået mere hos hende, og i så fald til hvilken pris?

Kat på Vester Kirkestræde er også besøgt flere gange (ingen annonce/link).
Hvad er status på hende pt? Jeg mindes at nogle skrev hun var blevet noget tykkere på det sidste og at humøret var ret svingende. Selv synes jeg at min oplevelse hos hende de sidste par gange var noget dårligere end den var til at starte med. Hun virkede uengageret og som det bare skulle overstås i en fart og helst bare med HJ og et par fingre i røven på mig. Det der var lokkende ved hende førhen var at hun faktisk gav en ganske god massage før hun gik i gang med det sjove og at det sjove også var sjovt og godt. Når hun brugte fingrene på ens røv så var det legende og med følelse og ikke bare hårdt uden følelse som det var de sidste par gange. Hun elskede at lege med min røv men jeg måtte ikke rigtigt lege med hendes - jeg synes at have set andre der har skrevet at de har kneppet hende i røven. Kan det passe? Jeg kunne også godt lide at hun tog den uden kondom (Drop moraliseringen - det er imod reglerne og jeg kender risikoen.). Hvordan er hun nu? Er hun stadig et besøg værd?

Massagehuset på Slotsgade 18 st. th. blev også besøgt flere gange for en del år siden (ingen annonce/link).
Eksisterer stedet stadig? Jeg kan se der ikke har været aktivitet på deres facebookside i flere år og hjemmesiden eksisterer heller ikke længere. Hvis det stadig eksisterer, er det så stadig Samruay der har stedet og er hun stadig selv aktiv? I så fald, er der nogen der kan sige om hun tilbyder ekstra og til hvilken pris? Jeg husker hende som værende ret smuk og sød dengang. Dog holdte jeg med at komme der fordi hun brændte mig af og ville prakke mig en anden pige på den sidste gang jeg var der selv om jeg specifikt havde aftalt tid med hende. 

Vester Kirkestræde 10 blev også besøgt ofte dengang det hed Sunshine og havde samme ejer som Winner på Herluf Trolles Gade i Århus. Der er vist sket en del på stedet siden ...

Jeg har også været et par enkelte andre steder for et enkelt besøg, dog uden at det har været så prangende at jeg husker navne på piger og steder. 

Hvilke gode steder/piger er der i Randers pt.? Der er helt sikkert mange steder/piger jeg ikke kender til. Hvad tilbyder de, hvordan ser de ud og hvad er deres priser? 
Jeg foretrækker en rimelig slank pige. Hellere små naturlige bryster end store kunstige. Hun må også meget gerne være glatbarberet eller i hvert fald trimmet. Tilbyder hun anal eller/og sex uden kondom (Drop stadig moraliseringen - det er imod reglerne og jeg kender risikoen.) så vil det være et stort plus for mig. Jo mere kinky hun er, jo mere kan der slækkes på kravet om udseende (ellers havde Kat aldrig været aktuel) :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...