Hop til indhold
Besøgende

Nangs thaimassage

Recommended Posts

KÆMPE SKUFFELSE☹️

Hej har besøgt Nang i dag og det startede lovende, vi blev enige om 30 min b2b til 700,- jeg lagde mig på maven på briksen og startede med at massere ryggen med hendes nøgne krop. Efter ca 5 min stoppede hun og begyndte med helt almindelig massage at massere arme og ben. Efter ca 10 min blev jeg bedt om at vende mig om, så jeg tænkte nu bliver det godt, men igen blev jeg skuffet. Hun startede med at dække de ældre dele til med 2 store håndklæder, hvorefter hun satte sig overskrævs på maven og masserede brystet med olie, jeg tænkte at hvis jeg nu rører lidt ved hende forstår hun nok meningen, men nej eneste besked “dont touch me”

igen kravlede hun ned og masserede arme og ben. Jeg blev dog tilbudt afslutning med hånden for 300,- ekstra. Da jeg prøvede at argumentere med at b2b til 700-800,- også inkluderede afslutning, fik jeg blot at vide at det gjorde det ikke hos hende.

så jeg må konkludere at det var mit sidste besøg og vil nok foreslå andre at aftale nøjagtig hvad der skal se før i aftaler pris og betaler.

synd og skam for hun har en flot krop.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...