denjyske 13 Skrevet 27. September, 2020 https://annoncelight.dk/showad/283233 En der har prøvet hende og kan fortælle lidt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 27. September, 2020 500,- for at spille pik selv?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 27. September, 2020 Æskildsen skrev, for 9 minutter siden: 500,- for at spille pik selv?? + transport 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1750 Skrevet 27. September, 2020 + 300.- for hun skal være nøgen, er det ellers uden på bukserne man skal komme på hendes røv. lyder vanvittigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet 27. September, 2020 Tilbud 1900 kr for 10 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denjyske 13 Skrevet 27. September, 2020 (edited) Helt enig i jeres undren det er bare mærkeligt at hun bliver ved med at annoncere med samme setup og priser.. man skulle jo tro at hvis der ingen kunder var, fandt hun jo nok på noget andet jeg havde nok bare en forestilling om der så blev tilbudt andet ved mødet, men nægter at bruge minimum 500 for at få min nysgerrighed stillet skulle der sidde en derude der har været liderlig nok til at afprøve det, vil jeg rigtig gerne høre om det Redigeret 27. September, 2020 af denjyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 28. September, 2020 Hun er også at finde på dkweb Så kan noget af nysgerrigheden måske stilles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 28. September, 2020 Side99 skrev, for 3 minutter siden: Hun er også at finde på dkweb Så kan noget af nysgerrigheden måske stilles Hvad i alverden er dkweb for noget. Lyder som en reklame for et firma. Kunne ikke finde noget brugbart ved at google dkweb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 28. September, 2020 Dkwebcam - Tænkte at referer til det lidt subtilt til en start, ved ikke om det tæller som reklame, eller forbryder sig mod nogen af sidens regler, at sende folk videre til webcam sider :p Det dansk side af Denice Klarskov med webcam piger på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denjyske 13 Skrevet 28. September, 2020 Tror nok hun er fjernet fra dkwebcam fordi hun sælger andet end webcam sjov men ved det faktisk ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg