Hop til indhold
denjyske

Bukkake pigen

Recommended Posts

Helt enig i jeres undren:) det er bare mærkeligt at hun bliver ved med at annoncere med samme setup og priser.. man skulle jo tro at hvis der ingen kunder var, fandt hun jo nok på noget andet :?: jeg havde nok bare en forestilling om der så blev tilbudt andet ved mødet, men nægter at bruge minimum 500 for at få min nysgerrighed stillet :smile: skulle der sidde en derude der har været liderlig nok til at afprøve det, vil jeg rigtig gerne høre om det ;)

Redigeret af denjyske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 3 minutter siden:

Hun er også at finde på dkweb :) Så kan noget af nysgerrigheden måske stilles :)

Hvad i alverden er dkweb for noget. Lyder som en reklame for et firma. Kunne ikke finde noget brugbart ved at google dkweb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dkwebcam - Tænkte at referer til det lidt subtilt til en start, ved ikke om det tæller som reklame, eller forbryder sig mod nogen af sidens regler, at sende folk videre til webcam sider :p

Det dansk side af Denice Klarskov med webcam piger på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...